Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

...θα ρθει καιρός να μας το πει



Μίλαγε προς τα ΜΑΤ ο Μίκης Θεοδωράκης για να ανοίξουν να περάσει προς τον άγνωστο στρατιώτη, όταν δέχτηκε μαζί με τον Μανώλη Γλέζο χημικά!
Είναι πάγια τακτική να ψεκάζουν το φλιτ όταν νιώθουν ότι οι συνάδελφοί τους σπάνε.
Μου έτυχε δύο φορές. Μέχρι τώρα πάντα πήγαινα μπροστά και μιλούσα σε αυτούς που παίζουν το ρόλο του security των τραπεζιτών, των μπράβων των τοκογλύφων και του στρατού κατοχής των Γερμανών.
Έχω να πω ότι κάποιοι αντιδρούν απέναντι στο ρόλο αυτό. Κάποιες φορές κάθονται και ακούνε,άλλες συζητάνε σοβαρά. Μου έτυχε 2-3 φορές να σταματάνε συναδέλφους τους από το να (μου/μας) επιτεθούν  και μία φορά ένας με τη φυσούνα έβρισε τον προϊστάμενό του που του φώναζε να μας σπρώξει.
Όμως δύο φορές, πάνω στον άγνωστο στρατιώτη μου έστειλαν συστημένο χημικό. Μία από πίσω, από τη ράμπα και μια ο ΜΑΤατζής μπροστά μου άνοιξε ένα χημικό πίσω από την πλάτη του και το πέταξε ανάμεσα στα  πόδια του (δεν το έβαζε στον κώλο του καλλίτερα για να καπνίσουν τα αυτιά του). Και αυτό αφού έρχονταν οι αξιωματικοί τους και τους έπιαναν από το μπράτσο και τους ρώταγαν "Αντέχετε;" (Αντέχετε να είστε προδότες και εχθροί του Λαού σας και της Πατρίδας σας;)
Και τις δύο φορές δίπλα μου στεκόταν ηλικιωμένοι άνω των εβδομήντα.
Προφανώς ο Μίκης και ο Γλέζος θα έκαναν τα αμούστακα μειράκια να ανοίξουν και τότε ίσως είχαμε κατάρρευση όλου του σάπιου οικοδομήματος. Αλλά οι υπάνθρωποι, τα κτήνη, τα δίποδα με τις γουρουνίσιες μουτσούνες δεν σεβάστηκαν ούτε την ζωντανή ιστορία της Ελλάδας, τα ζώντα σύμβολα αντίστασης, ελευθερίας και πολιτισμού. Πως άλλωστε;
Για να σεβαστεί πρέπει να έχει κάποιου είδους ηθικής και συνείδησης.
Όμως μιλάμε για φανατισμένους ψυχασθενείς. Για διεστραμμένους νάνους. Ασεβείς προδότες ιερών και οσίων. Τα δικαστήρια είναι κοντά όμως για όλους αυτούς.

Υ.Γ. Χτυπούσαν γυναίκες παιδιά και ηλικιωμένους και φώναζαν "Έτσι γαμάνε οι ΜΑΤατζήδες".
Έχουν δίκιο. Είναι Φροϋδικό το θέμα.Επειδή το πέος τους είναι μικρό ή είναι ανίκανοι (δεν τους σηκώνετε βρε παιδί μου) ή και τα δύο, ανέπτυξαν συμπλέγματα μειονεξίας και κατωτερότητας.
Προσπαθούν να τα ξεπεράσουν συγχέοντας το μήκος του γκλόμπ με το μήκος του πέους και την στύση με την σκληρότητα, γι' αυτό γυρνάνε το ματσούκι ανάποδα στην άκαμπτη λαβή για να χτυπήσουν.
Επειδή δεν μπορούν να προβούν στην ερωτική πράξη βρίσκουν ικανοποίηση και ηδονή στο να χτυπάνε συμπολίτες τους.
Όμως όπως λέει και ένα τραγούδι του Μίκη,
"Χτυπάς εγώ, χτυπάς και συ,
μα ποιος πονάει πιο πολύ,
θα ρθει καιρός να μας το πει"

Σήμερα αυτοκτόνησε και ένας των ΜΑΤ. Φαντάζομαι ότι η πίεση που τους ασκείτε (σε όσους δεν είναι διεστραμμένα ανθρωπόμορφα κτήνη και έχουν μια κάποια συνείδηση) είναι αφόρητη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας