Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Μην ανησυχείς Λουκάκο μου

Αχ βρε Λουκά μου. Τι κάθεσαι και σκας με την προεκλογική το μΠΑτΣΟΚ. Θα διαβεβαιώσω εγώ. Κανείς δεν θα κάνει περιοδεία από τους υποψήφιους ηγέτες (ΛΟΛ) γιατί θα φάνε πολύυυυυυυ ξύλο όπου πάνε.
 Και έπειτα οι διαδικασίες θα διαρκέσουν πολύ λίγο. Μεταξύ τους θα είναι και θα ψηφίζουνε, αν και εγώ διαφωνώ σε αυτόπου διαβλέπω. Όλοι οι Έλληνες πρέπει να πάμε και να ψηφίσουμε τον ΓΑΠ. Ναι, ναι θα ξαναβάλει, γι'αυτό σκούζει ο Χρυσοχοΐδης. Φοβάται ότι ο λαός θα τους κάνει και γαμώ τα χουνέρια και μαζικά θα πάει να τον ξαναβγάλει. Για το καλό της χώρας, επειδή έτσι θα διαλυθεί το μΠΑτΣΟΚ.
 Βαγγέλη μου, σε καταλαβαίνω και σένα. βεβαίως και φταίει η Ελληνική κοινωνία για την αποτυχία. Κυρίως αυτή. Δεν σας κατάλαβε νωρίς τι πάτε να κάνετε για να αρχίσει από νωρίς τις σφαλιάρες και να πάρετε πόδι. Τώρα πληρώνει την καθυστέρηση. Αλλά μη σκας Benny μου. Το καλό πράγμα αργεί να γίνει. Αλλά όταν γίνει δεν θα τύχει. Θα πετύχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας