Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Να Σκουριάσει όλη η Ελλάδα

Είμαι στασιαστής. Το ομολογώ. Το κράτος υπάρχει με την ανοχή και την θέληση του Λαού για να εξυπηρετεί τον Λαό και τους πολίτες. Αλλιώς καταντάει όπως σήμερα, ένα όργανο επίθεσης απέναντι στον Λαό. Μια Λερναία Ύδρα που με τα διάφορα πλοκάμια της (ΜΑΤ, Εφορία, νομοθετήματα) επιφέρει γενοκτονία.
Οι τοκογλύφοι διατάσσουν, οι δωσίλογοι πολιτικοί νομοθετούν και οι υπηρεσίες επιβάλλουν.
Πρώτη γραμμή άμυνας οι αληταράδες των μονάδων καταστολής που εργάζονται πια ως μπράβοι του Μπόμπολα και των τοκογλύφων, και που τους πληρώνουμε εμείς.
Έπρεπε να είχαμε αντιληφθεί τι θα συμβεί εκεί όταν ο γνωστός και μη εξαιρετέος Πάχτας άφησε την κεντρική πολιτική σκηνή και από υφυπουργός οικονομικών έγινε δημαρχάκος σε μια μικρή περιοχή. Είναι πολλά τα λεφτά και τα συμφέροντα Πάχτα. Αλλά δεν είναι του Λαού.

Πρέπει να καταλάβουμε πια ότι δεν έχουν καμιά νομιμοποίηση και δεν αντιπροσωπεύουν κανενός είδους δικαίου και δικαιοσύνης. Μόλις καταλάβουμε ότι είναι απλοί νταήδες, μπράβοι, υπόκοσμος με στολή τότε θα ανοίξει ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουμε.

Όλη η Ελλάδα Κερατέα. Να Σκουριάσουμε και να βοηθήσουμε ΟΛΟΙ.

Αδέρφια στις Σκουριές... Καλό πόλεμο...


Είδα με τα μάτια μου μπάτσο να σπάει τζάμι και να πετάει δακρυγόνο ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Όλο το εσωτερικο ήτανε μαύρο από τους καπνούς, καπνοί έβγαιναν από τα κλειστά παράθυρα και οι μπάτσοι τράβηξαν έξω τον οδηγό και τον σάπισαν στο ξύλο. Όπως έμαθα, το ίδιο έκαναν και σε άλλα αυτοκίνητα. Ένας οδηγός που του πετάξαν δακρυγόνο μέσα στο αυτοκίνητο, έχασε τον έλεγχο και χτύπησε Ματατζή. Ο άνθρωπος αυτός είναι σήμερα κατηγορούμενος στο αυτόφωρο για “βαριά σωματική βλάβη” του Ματατζή!
Η εντολή προφανώς ήταν “ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!” και το μήνυμα προφανές: “ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ”. Ο στόχος δεν ήταν απλά να διαλύσουν τη διαδήλωση, αυτό το έχουν ξανακάνει, δακρυγόνα και πλαστικές σφαίρες είναι υπεραρκετά απέναντι σε ανθρώπους που δεν είναι εξοπλισμένοι να τα αντιμετωπίσουν. Η επίθεση των ΜΑΤ στους διαδηλωτές που έφευγαν ήταν οργανωμένο δολοφονικό σχέδιο, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το περιγράψω, αν αυτά τα αφιονισμένα κτήνη είχαν όπλα είναι σίγουρο ότι θα τα είχαν χρησιμοποιήσει.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ antigoldgreece
“Κατεβαίναμε από το βουνό με τον άνδρα μου όταν άρχισαν τα δακρυγόνα και μπήκαμε στο αμάξι να φύγουμε. Μείναμε τελευταίοι γιατί ψάχναμε μια γυναίκα που είχαμε πάρει μαζί μας από την Ιερισσό. Ξαφνικά άκουσα έναν δυνατό χτύπο στο τζάμι του αμαξιού, τον οποίο ακολούθησε δεύτερος δυνατότερος. Ήταν ο χτύπος απο γκλομπ αστυνομικού ο οποίος άνοιξε την πόρτα με τράβηξε από την ζακέτα και με πέταξε κάτω.” δήλωσε η 62 χρονη Μ. Βερβερίδου. “Γονάτησε” μου φώναξε. “Γιατί” του είπα “δεν έχω κάνει κάτι!” “Γονάτισε γιατί το θέλω εγώ!” μου απάντησε. Γονάτισα και ο αστυνομικός άρχισε να χτυπάει με τις μπότες του στα πέλματα των ποδιών μου. Ούρλιαζα από τον πόνο. Μόλις κατέβηκε ο άνδρας μου να δει τι συμβαίνει αναγκάζουν και τον άνδρα μου να γονατίσει. Μας τράβηξαν σε ένα ανάχωμα πιο πέρα και καθώς εγώ συνέχιζα να ουριάζω μας είπαν “θα τα πούμε αργότερα”. Η κ. Βερβερίδου μεταφέρθηκε με κλούβα στο αστυνομικό τμήμα μαζί με τον άνδρα της και στη συνέχεια διακομίστηκε στο νοσοκομείο. Εκεί διαπίστωσαν κάκωση της κνήμης και των νεύρων του ποδιού και της τοποθετήσαν νάρθηκα. “Δεν έχω ξαναζήσει τέτοιο πόνο. Δεν μου τσαλαπάτησαν μόνο το πόδι, τσαλαπάτησαν την αξιοπρέπειά μας, τα πιστεύω ενός ολόκληρου λαού που προσπαθεί να σώσει τον τόπο αυτό, το μέλλον των παιδιών μας και των εγγονών μας” πρόσθεσε η κ. Βερβερίδου η οποία μετά τα βασανιστήριά που υπέστη αφέθηκε ελεύθερη.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ antigoldgreece

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Telika einai poly drastirioi kai apotelesmatikoi oi matatzides otan theloun. Ara oses fores afinoun tous mpaxalakides kai toys xrysavgites to kanoun epitides.

Συνολικές προβολές σελίδας