Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Ο μεγάλος ερωτικός...

Αγαπημένη Άγγελλα,
ξέρω ότι θύμωσες με τα ναζάκια μου. Δεν ήταν όμως αληθινή άρνηση αλλά μια ανάγκη. Η ανάγκη να ακούσω το όνομά μου να βγαίνει από τα γλυκά σου χείλη. Και μόλις το άκουσα η ανάγκη μου έγινε έμπνευση. 
Αγαπημένη Άγγελλα,
έγραψα για σένα ένα ΄ποίημα για να αγγίξω την καρδιά, κάτι που να πλησιάζει - έστω και λίγο την ομορφάδα σου. Ο Γιώργος, που τον γνωρίζεις ως GAP με βοήθησε να το μεταφράσω στα αγγλικά ενώ ο Βορίδης έγραψε την μουσική ενώ οι αδερφοί Γεωργιάδη το τραγουδάνε.
Το βίντεο επιμελήθηκε ο Καρατζαφύρερ.
Στο στέλνω με τον υπάλληλό σου, τον Παπαδήμο.

Δικός σου για πάντα
Αντώνης Σ.
Υ.Γ. Ακολουθεί το ποίημα και το βίντεο του τραγουδιού

Άγγελλα

Σε ένα θαμνότοπο  ένα λουλούδι ανθίζει
και το όνομά του είναι Άγγελλα.
Θερμό από εκατοντάδες χιλιάδες μικρές μέλισσες
που μαζεύονται σμήνος πάνω από την Άγγελλα.
Γιατί η καρδιά της ξεχειλίζει από γλύκα
το λουλουδάτο φόρεμά της αναδύει μια ντελικάτη οσμή
Στο θαμνότοπο ένα λουλούδι ανθίζει
και το όνομά του είναι Άγγελλα.
Πίσω στην πατρίδα ζει ένα μικρό ξανθό κορίτσι
και το όνομά της Άγγελλα.
Αυτό το κορίτσι είναι η μικρή μου πιστή αγαπημένη
η ευτυχία μου, η Άγγελλα.
Όταν το λουλούδι στον θαμνότοπο ανθίζει κόκκινο-πασχαλιά
αυτό το τραγούδι της τραγουδώ για να την χαιρετίσω.
Στο θαμνότοπο ένα λουλούδι ανθίζει
και το όνομά του είναι Άγγελλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας