Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Είμαι κουνέλι, ειμαι κουνέλι

Η ανάρτηση για την ΕΛ.ΑΣ. το πρωί μου φαινόταν άκαιρι αλλά ήταν καλό το ανέκδοτο.
Πριν τελειώσει η μέρα ήρθε αυτό να το κάνει καίριο όσο και θλιβερό...
Ρε γαμώτο η στολή που φοράτε υποτίθεται ότι συμβολίζει ένα λειτούργημα που οι αρμοδιότητές του εκπροσωπούν εμένα (τον κάθε εμένα) και εγώ δεν είμαι τόσο μαλάκας...

Την έντονη ανησυχία του για τη συμπεριφορά των Ελλήνων αστυνομικών απέναντι σε άτομα που κρατούνται σε αστυνομικά τμήματα εκφράζει σήμερα σε έκθεσή του το Συμβούλιο της Ευρώπης στο Στρασβούργο. Η έκθεση έρχεται ως συνέχεια της επίσκεψης που πραγματοποίησε η Επιτροπή για την Πρόληψη των Βασανιστηρίων (CPT) το διάστημα 23-29 Σεπτεμβρίου του 2008 στην Ελλάδα και υποστηρίζει ότι οι συνθήκες κράτησης πολλών κρατουμένων και κυρίως λαθρομεταναστών χαρακτηρίζονται ως “επιεικώς απαράδεκτες”.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=59064

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας