Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Αύριο είναι η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου...




Πριν δυο χρόνια περίπου άνοιξα το προφίλ σαν μπλόγκερ. Στο επάγγελμα έβαλα
"Πληροφορική προς το παρόν αλλά ... "
Από 14 ετών, εν έτη 1983, απέκτησα υπολογιστή, έναν Spectrum 128+.
Ήξερα από τότε ότι θα ασχοληθώ με υπολογιστές ότι και να γίνει.
Μέχρι τα 16-17 είχα φτιάξει 2-3 παιχνίδια και ένα βιντεάκι αστρονομικού περιεχομένου, άλλη μεγάλη αγάπη, που είχε πάρει μέρος και στην ΔΕΘ.
Ο προγραμματισμός και τα γραφικά με εξίταραν.
Τα χρόνια πέρασαν και έπρεπε να αποφασίσω αν θα ασχοληθώ με γραφικά ή με επαγγελματικό προγραμματισμό. Επέλεξα για λόγουςπου τότε μου φανήκαν λογικοί το δεύτερο και ομολογώ ότι πήγα αρκετά καλά.
Έκανα μια αξιοπρεπή καριέρα στο χώρο παίρνοντας πολύ καλές απολαβές και εργάστηκα για πολλά χρόνια στη μηχανογράφηση της μεγαλύτερης εταιρίας στο χώρο της εκείνη την εποχή, έχοντας συμβάλει τα μάλλα στην ανάπτυξή της.
Ανδραγαθήματα και παράσημα πολλά στο χώρο της πληροφορικής αλλά, πάντα υπάρχει ένα αλλά. Το σαράκι για κάτι άλλο με έτρωγε πάντα.

Στη ζωή το παρελθόν σε ακολουθεί και σε βρίσκει όπου και να πας.
Ένας φίλος από πιτσιρίκια έκανε μια καλή πορεία με το συγκρότημά του (1550) και κάποια στιγμή μου ζήτησε αν μπορούμε να κάνουμε βίντεοκλιπ (ήδη ασχολούμουν ερασιτεχνικά με την ψηφιακή εικόνα από το 1998. Με το έναυσμα πήρα τον εξοπλισμό και άρχισα να μπαίνω στο χώρο πολύ δυναμικά.΄
Το κλιπάκι παίχτηκε στην τηλεόραση και μου έδωσε την εμπιστοσύνη που χρειαζόμουν για να συνεχίσω.
Έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στο 3d animation και άρχισα να μπαίνω δειλά δειλά στο χώρο των γραφικών που είχα αφήσει πίσω μου πριν πολλά πολλά χρόνια.
Ταυτόχρονα βιοποριζόμουν στην πληροφορική που κατείχα.
Κάπου το 2005 η εταιρία που εργαζόμουν κατέρρευσε. Ήμουν πια με 1 παιδί και τό πρώτο που έκανα ήταν να αναζητήσω εργασία εκεί που ένιωθα ασφαλέστερος.
Ενδιάμεσα όμως συνέχισα να ασχολούμαι, όσο μπορούσα με τα γραφικά το βίντεο και το 3d animation, και ενδιαμέσως προέκυψε και η συγγραφή.
Και μετά ήρθε η κρίση... και η εταιρία κάνει περικοπές, περικόπτοντας και μένα.
Σήμερα, ενάμησι χρόνο μετά εκπληρώνεται εκείνο το "αλλά..." που με έτρωγε και έβαλα και στο προφίλ μου.

Και ειρωνικά ξαναγυρίζω σε κείνη την επιλογή που έγινε πριν από 22-23 χρόνια. Και παρότι δεν είναι πρωταπριλιά, και μετά από 20 χρόνια σπουδών και ευδόκιμης επαγγελματικής πορείας αλλάζω ρότα.


Αύριο είναι η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου... and it feels good baby!

7 σχόλια:

ΔΙΟΔΟΤΟΣ είπε...

Φίλε καλή συνέχεια.
Κάθε εμπόδιο για καλό.

evi είπε...

η πρώτη μέρα μιας νέας αρχής!!! Ι 'm sure it feels good . Keep going , keep dreaming φίλε μου . όλοι κάπως έτσι πορευόμαστε. καλή ανάσταση μεταφορικώς και κυριολεκτικώς!!!

vague είπε...

Μπράβο!
Η αλλαγή είναι πάντα κάτι που σαμποτάρεται συστηματικά, οπότε όταν συμβαίνει είναι το πιο ευχάριστο νέο.

Φοίβη είπε...

αν κρίνω απο μένα θα έχεις αγχωθεί.
κρίση και υποχρεώσεις...
δε σε φοβαμαι όμως, είσαι τόσο Πολυπράγμων που σύντομα θα λες ευτυχώς. !!!
κουράγια και χαμόγελα...

πρκλς είπε...

Ωραίον πράγμα τα ανοιξιάτικα νέα ξεκινήματα.
Εύχομαι μια εντυπωσιακή αρχή Πολύκαρπε!
:-)

ria είπε...

καλή επιτυχία.
να μας ενημερώνεις για την πορεία σου, έλεγα και εγώ γιατί τόση λαχτάρα για τα ανιμέισον!

καλή ανάσταση και πολλές πολλές επιτυχίες!

kopria είπε...

Δεν το βλέπω σαν εμπόδιο αλλά σαν δημιουργική ευκαιρία.
Είχα ανάγκη μια αλλαγή. Βαρέθηκα να είμαι κλεισμένος σε ένα κλουβι-γραφείο, δεν μου πάει.
Παραδόξως πως, δεν έχω αγχωθεί και αισθάνομαι να έχω πολύ ενέργεια, θα δειξει.
Τα νέα ξεκινήματα είναι πάντα όμορφα.
Το animation είναι μια δημιουργική διέξοδος, ελπίζω και βιοποριστική.

Σας ευχαριστώ όλους
Χρόνια πολλά και καλή τύχη...

Συνολικές προβολές σελίδας