Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Σπασμένο καράβι

5 σχόλια:

ria είπε...

βαλτός είσαι;

Φοίβη είπε...

γεια σου Πολύκαρπε .
Μου κάνει εντύπωση που ανέβασες αυτό το κομμάτι..
Το έκανες άραγε σα Γαύρος? ωσάν Έλλην? ή σαν άντρας?
δεν περιμένω απάντηση.
Να μου επιτρέψεις να σου αφιερώσω ένα τραγούδι, το:
Πότε θα κάνει ξαστεριά..
το αφιερώνω στον Έλλην και τον άνδρα. Στο γαύρο Πολύκαρπο
αφήνω το άσμα που ανάρτησε! J

Υ.Σ.
Η προηγούμενη σου ανάρτηση, όλα τα λεφτά!
Ήμουνα βέβαιη πως κάποιος συμπατριώτης μου , θα βρει τον τρόπο, να συνεχίσω να λιάζομαι αμέριμνη…

καλό σκ σου εύχομαι και
με την… ήττα!
..αχαχαχαχαχα...

Ιθάκη είπε...

Άλλο ένα υπέροχο ποίημα του Σκαρίμπα, μελοποιημένο από τον Νικόλα Άσιμο:

http://www.youtube.com/watch?v=BijmC-lzcsA

Φοίβη είπε...

καλημέρα
χθες κατάλαβα γιατι τελικά το ανάρτησες το τραγούδι. Το γούρι σου για να χάσω ήταν το άσμα..

σκάω Πολύκαρπε...
καδριακο επεισόδιο έπαθα...

καλή εβδομάδα γαβράκο μου.

kopria είπε...

Φοίβη μου, κοπέλα μου, ακόμη δεν έχετε καταλάβει ότι δεν θα μας νικήσετε.
Καλή εβδομάδα, όσο μπορεί να είναι ...

Συνολικές προβολές σελίδας