Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Άμα είσαι μαλάκας...


Το 2011, ενώ έτρεχε το Σύνταγμα, μου είχαν ζητήσει από το MEGA να πάω σε μια συνέντευξη ένα Σάββατο πρωί. Κάποιος δημοσιογράφος διάβαζε το μπλογκ και μου έστειλε email.
Εκεί λοιπόν ήμουν με έναν Έλληνα που είχε μερικούς μήνες μεταναστεύσει στον Καναδά και μιλάγαμε για την κρίση και το κίνημα των πλατειών. 
Για τις πλατείες μίλαγα εγώ, ο άλλος έφερε το θέμα της παράνομης μετανάστευσης, "λαθρομετανάστευσης", όπως έλεγε και ξανάλεγε. 
"Εξαιτίας των μεταναστών δεν έχουμε δουλειές και αναγκαστήκαμε να φύγουμε από τη χώρα μας" είπε.
Τότε γύρισα και τον ρώτησα σε ποια χώρα πήγε. "Καναδά" μου λέει, "που είναι και σοβαρή χώρα".
"Καλά" του λέω, "πήρες βίζα παραμονής και άδεια εργασίας στον Καναδά;"
Μπλοκάρει λίγο και σκάει το παραμύθι, ότι είναι με βίζα τουριστική αλλά έπιασε δουλειά.

"Λαθρομετανάστης λοιπόν" του λέω....

Τέτοια ζωντανά σαν αυτόν που έχουν μια ομάδα "Έλληνες του εξωτερικού" έβγαλαν την παρακάτω εικόνα στο facebook

Το bannerακι που στηλιτεύει τα αντίστοιχα ζωντανά της Αλβανίας (που είχαν 1.000.000 μετανάστες στην Ελλάδα αλλά θέλουν κλειστά σύνορα) έχει σχόλιο "Όλοι κλείνουν τα σύνορά τους, εμείς;"

Και αυτό το λένε αυτοί που αποκαλούνται "του εξωτερικού", δηλαδή οι μετανάστες. Θα έπρεπε να τα κλείσουμε τα σύνορα όμως... γι αυτούς τους υποκριτές.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας