Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Το κλείσαμε το μαγαζί... όλοι μας


ΕΙΜΑΣΤΕ ένας λαός που στατιστικά αποδεικνύεται ότι χρησιμοποιούμε στις συζητήσεις μας τη λέξη «ΕΓΩ», την αποκαλυπτική των συλλογικών νοοτροπιών μας, περισσότερες φορές από κάθε ευρωπαϊκό λαό.

«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;», «Εγώ θα σου πω», «Εγώ ξέρω», είναι συχνά φράσεις που εκφέρονται προς αφοπλισμό του συνομιλητή.

Τα ελλείμματα πολιτικού πολιτισμού, ήτοι αγωγή της δημοκρατίας, του πολιτικού διαλόγου, της ανοχής στη διαφορετικότητα, του σεβασμού των θεσμών, εκδηλώνονται από την κοινωνική εξουσία ως διηνεκής διαπλοκή, αδιαφάνεια, χρηματισμός, απαξίωση αρχών, «πρετεντερισμός».

Κι εμείς, πρόσφοροι εθελόδουλοι, γινόμαστε τρακτερίστες στις εθνικές οδούς, απανταχού καταληψίες, δήθεν εκπρόσωποι της κοινής γνώμης, στιγμιαίοι και διαρκείς βιαστές της κοινωνίας των πολιτών. Συγκροτημένες νοοτροπίες της σύγχρονης εκδοχής του συλλογικού «ΕΓΩ».

http://www.enet.gr/online/online_fpage_text/id=40060548

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας