Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Εγώ με τον παρά μου γαμώ και ότι έχεις


Οι εκμαυλισμένοι πλούσιοι ας κάνουν τις παρτούζες τους στα κότερά τους. Δεν είναι δυνατόν να φτύνουν έναν ολόκληρο λαό στα μούτρα επιδεικνύοντας την ισχύ τους εκεί που κάποιοι έχυσαν το αίμα τουςγια να υπάρχει αυτή η χώρα.
Δεν είμαι πολεμολάγνος και ελπίζω να έχουμε ειρήνη για όσο είναι δυνατόν. Αλλά αυτό απέχει από την χυδαία επίδειξη "Εγώ με τον παρά μου γαμώ και την κυρά μου και άμα λάχει αποχαυνωμένε νεοέλληνα γαμώ και τα σύμβολά σου, και εσένα και των προγόνων σου και των ηρώων σου".


Δεν είναι όλα για ξεπούλημα μαλάκα έλληνα

2 σχόλια:

Φοίβη είπε...

με τον παρά του λαού, γαμούν την κυρά τους...
ποιός ξέρει πόσα έχει κλέψει κι αυτός...

:)
ήρθα να πω ένα γεια!

kopria είπε...

Γειά σου Φοίβη μου

Συνολικές προβολές σελίδας