Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Τα φάγαμε μαζί...


“Η απάντηση σε όλους, όσοι μας ρωτάτε 'πού τα φάγατε τα λεφτά', είναι μία : Σας διορίζαμε για χρόνια, τα φάγαμε μαζί”, δήλωσε προκλητικά ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Θ. Πάγκαλος, από το βήμα της Βουλής, την Τρίτη (21/09).
http://www.cosmo.gr/Politics/Hellas/289391.html

Τι μας λες ρε...
Τι ωραίο κόλπο να διευρύνεις την ευθύνη και να κάνεις και άλλους να νιώθουν ενοχές γι'αυτά που εσύ καταβρόχθιζες ανερυθρίαστα.
Και καταβρόχθιζες και εσύ και οι φίλοι σου. Το ομολογείς άλλωστε "Τα φάγαμε μαζί".
Πότε έφαγα εγώ ρε και δεν το ξέρω;
Διορίστηκα;
Έκανα δουλειές με το δημόσιο;
Διαπλέχθηκα με την εξουσία;
Έχουμε το ίδιο ποθεν έσχες;

Πως ρε με κατηγορείς ότι τα φάγαμε μαζί; Εγώ είμαι 75 κιλά και συ 175. (λαϊκίζω όπως και εσύ)
Δεν τα φάγαμε μαζί, τα έφαγες εσύ με τους λίγους δικούς σου τα πολλά και μοίρασες κοκαλάκια γι αγλύψιμο σε πολλούς. Ναι! Αλλά τα μοίραζες εσύ. Εσύ τα διαχειριζόσουν όχι αυτοί που ζήταγαν και εσύ ήσουν υπεύθυνος να τα διαχειριστείς άρα εσύ έχεις την ευθύνη.

Εγώ δουλεύω 20 χρόνια τώρα και προσπαθώ να ζω αξιοπρεπώς χωρίς να ζητάω πό κανέναν τίποτα που δεν δικαιούμαι από τη δουλειά μου.

ΑΝ ήσουν ΤΙΜΙΟΣ δεν θα τα μοίραζες για να πάρεις ψήφους. Θα έλεγες: "Έχω ευθύνη απέναντι στη δημόσια περιουσία και στο λαό και σε αυτούς που δεν ζητάνε και δουλεύουν για να θρέφουμε τις κοιλάρες μας. Δεν δίνω και μη με ψηφίζετε".

ΑΛΛΑ ΕΔΩΣΕΣ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΕΙΣ, αλλά επειδή είσαι πονηρός θες να με κάνεις να νιώσω εγώ τις ενοχές που εσύ δεν έχεις.

ΟΧΙ ΡΕ! εγώ και ΟΛΟΙ σαν εμένα δεν φάγαμε και δεν θελήσαμε ποτέ να φάμε.
ΕΣΥ έφαγες και δημιούργησες τη συμμορία για να έχεις και άλλους να τρώτε.
Οπότε πάρε πίσω αυτά που είπες και σήκω φύγε γιατί ΕΦΑΓΕΣ και το ομολόγησες.
Και μη με ξαναπεις ΚΛΕΦΤΗ!

2 σχόλια:

Αγησίας είπε...

Ρε, συ! Μήπως αντί να τα φάμε μαζί τους τα ήπιαμε κιόλας και γι' αυτό δεν θυμόμαστε τίποτα;!

kopria είπε...

Αυτό δεν το σκέφτηκα, αλλά μη του δίνεις επιχειρήματα

Συνολικές προβολές σελίδας