Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Dear British People, and to whom it may concern.. ARE YOU FUCKING NUTS?

Από τη Ροδιά
"Την Μεγάλη Πέμπτη 17 Απριλίου 2009, γύρω στις 11.30 π.μ. στη γραμμή Jubillee του μετρό και καθώς πήγαινα στην Modern Tate Gallery για να επισκεφθώ την έκθεση του Ρώσου φωτογράφου και ζωγράφου Ροτσένκο. Κατά τη διαδρομή , συνεπαρμένος από το ενδιαφέρον του θέματος, έβγαζα ορισμένες γενικές φωτογραφίες από το κοινό στο μετρό, όταν μου διαμαρτυρήθηκε μία κυρία επειδή θεώρησε ότι φωτογράφιζα την ανήλικη κόρη της. Αμέσως, όπως παγίως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις και επιτάσσει η διεθνής φωτογραφική πρακτική και ηθική, ζήτησα συγγνώμη, επέδειξα τις γενικές φωτογραφίες που είχα βγάλει και διέγραψα ενώπιόν της, τις φωτογραφίες στις οποίες συμπεριλαμβανόταν η κόρη της. Και ενώ θεωρούσα το επεισόδιο λήξαν, άγνωστός μου επιβάτης με ακολούθησε στην έξοδο του μετρό, και με πρώτη ευκαιρία προσέγγισε διερχόμενους αστυνομικούς, δήλωσε πατέρας της ανήλικης και ζήτησε τη σύλληψή μου.
Από αυτή τη στιγμή άρχισε το μαρτύριό μου..."

6 σχόλια:

Αntidrasex είπε...

Καλή ιδέα ο αγγλικός τίτλος

kopria είπε...

εμ... αυτούς ενδιαφέρει κυρίως

Αγησίας είπε...

Πολύκαρπε, τον ρατσισμό μου για τους %/%$£εγγλέζους τον ξέρεις. Αν και αναγνωρίζω ότι είμαι τόσο ρατσιστής μαζί τους, όσο και με τα ποντίκια και τις κατσαρίδες ...

kopria είπε...

Ρε Αγησία, οι κατσαρίδες και τα ποντίκια τι σου φταίνε;

Ιθάκη είπε...

Καλλλααααά! Οι Άγγλοι είναι ικανοί να σε κατηγορήσουν για παιδεραστία μόνο και μόνο επειδή χαμογέλασες στο παιδί τους.

kopria είπε...

Μπορούν να το κάνουν ακόμη και αν χαμογελάσεις στο δικό σου παιδί :P

Συνολικές προβολές σελίδας