Και ποιον δεν παίρνουν πια αυτές οι ανεκδιήγητες,ενοχλητικές όσο και επικίνδυνες εταιρίες κλήσεων για να "ενημερώσουν" για "προσωπική σας" υπόθεση.
Οι τράπεζες με την παραμικρή καθυστέρηση (ειδικά οι ιδιωτικές που ευθύνονται για ότι συμβαίνει) δίνουν τα στοιχεία σε call centers και σου σπάνε τα @@δια. Αν πέσεις δε σε κανένα/καμία υπάλληλο που νομίζει ότι θα πάρει παράσημο αν σε πιέσει να πληρώσεις τότε, αν γνωρίζεις πως να το χειριστείς τότε έχει πολύ πλάκα.
Παρόλα αυτά, και τυχαία, διαπίστωσα ότι... όταν τους πεις ότι δεν θες να καταγράφεται η κλήση σου τότε το σύστημα μπλοκάρει!!!
Σου λένε να ενημερώσεις την τράπεζα γι' αυτό και κλείνουν το τηλέφωνο...!
Οι τράπεζες με την παραμικρή καθυστέρηση (ειδικά οι ιδιωτικές που ευθύνονται για ότι συμβαίνει) δίνουν τα στοιχεία σε call centers και σου σπάνε τα @@δια. Αν πέσεις δε σε κανένα/καμία υπάλληλο που νομίζει ότι θα πάρει παράσημο αν σε πιέσει να πληρώσεις τότε, αν γνωρίζεις πως να το χειριστείς τότε έχει πολύ πλάκα.
Παρόλα αυτά, και τυχαία, διαπίστωσα ότι... όταν τους πεις ότι δεν θες να καταγράφεται η κλήση σου τότε το σύστημα μπλοκάρει!!!
Σου λένε να ενημερώσεις την τράπεζα γι' αυτό και κλείνουν το τηλέφωνο...!
Την τελευταία φορά που μίλησα και στην ουσία ξέδωσα με μια απο αυτές τις εταιρείες ηταν πριν κανα μήνα ίσως και παραπάνω, που έπαιρνε μια και ενώ προσπαθούσα να είμαι συνεργάσιμη και ευγενική για να βρεθεί μια λύση και μια συννενόηση στο τι λέμε, εκείνη έλεγε τα δικά της με τον πιό αγενέστατο τρόπο. Τι και αν καταγραφόμουν, σήκωσα την φωνή μου και την έβαλα στην θέση της φωνάζοντας να με ξαναπάρει οταν αποκτήσει τρόπους. Απο τότε αποφεύγω να απαντάω κιόλας. Είμαι που είμαι άνεργη τουλάχιστον να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Να γεννήσω μια φορά λεφτά δεν πρόκειται.Την καλημέρα μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυκ αν λάβοις παρά του η έχοντος
ΑπάντησηΔιαγραφή