Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010

Το πειρατικό του Ισραήλ...


Ετοιμάζεται για πόλεμο η διεθνής κοινότητα ενάντια σε πειρατές που επετέθησαν άνανδρα σε διεθνή ύδατα σε άοπλους πολίτες που μετέφεραν ανθρωπιστική βοήθεια.

Δυστυχώς οι επιβαίνοντες τα πλοία αυτά ήταν άοπλοι και δεν μπόρεσαν να αποκρούσουν την επίθεση των γελοίων φασιστοειδών-πειρατών. Η σθεναρή αντίσταση με τα χέρια και πρόχειρα όπλα είχε ως αποτέλεσμα 19 νεκρούς και δεκάδες τραυματίες.

Οι χώρες, 32 τον αριθμό, των ανθρώπων που μετέφεραν ανθρωπιστική βοήθεια εξοπλίζουν στρατό και στόλο με στόχο να καθαρίσουν τα διεθνή ύδατα και να εισβάλουν στο κράτος που προτρέπει στην πειρατεία και τις σφαγές.

(Δεν θα έπρεπε να είναι έτσι;)

Το κράτος-εγκληματίας είπε ότι θα έπρεπε να παραδωθεί η ανθρωπιστική βοήθεια σε αυτό και θα προωθούταν το βάρος της σε σφαίρες, οβίδες και πυραύλους στα σώματα των παιδιών-τρομοκρατών στα στρατόπεδα συγκέντρωσεων της Γάζας και αλλού...

Hail Israel
Ήδη ο πολιτισμένος δυτικός κόσμος σκέφτεται τα σκληρά αντίποινα, αν και ο αποκλεισμός του Israel από τη Eurovision κρίθηκε βαριά τιμωρία.

Mind the GAP και στο εργασιακό...


Μετά τον δημόσιο τομέα και τους συνταξιούχους (τι αλητεία να κόβεις σύνταξη από κάποιον που παίρνει 600€ το μήνα) έρχεται και η σειρά του ιδιωτικού...
Αυγουστιάτικα θα παρθούν τα μέτρα (μας) ώστε να κάτσουμε πάνω τους Σεπτέμβρη...


Ανατροπές στις υφιστάμενες εργασιακές σχέσεις θέτει τη Δευτέρα στο τραπέζι των διαβουλεύσεων με τους κοινωνικούς εταίρους ο υπουργός Εργασίας Ανδρέας Λοβέρδος. Στο διάλογο δεν θα προσέλθει η ΓΣΕΕ, η οποία μάλιστα κάλεσε τις εργοδοτικές οργανώσεις σε διαπραγματεύσεις για τη νέα Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, καθώς και να μην αποδεχτούν «κρατική παρέμβαση στα εργασιακά».Οι αλλαγές προβλέπονται στο μνημόνιο που έχει υπογράψει η κυβέρνηση με την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και αναμένεται να περιλαμβάνουν αύξηση του ορίου απολύσεων, τροποποιήσεις στο καθεστώς των αποζημιώσεων, χαμηλότερες αμοιβές για νεοπροσλαμβανόμενους και κατάργηση της μονομερούς προσφυγής στον Οργανισμό Μεσολάβησης και Διαιτησίας (ΟΜΕΔ). Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εισηγήσεις του υπουργείου προβλέπουν την αύξηση από το 2% στο 4% του ποσοστού των απολύσεων για τις επιχειρήσεις που απασχολούν περισσότερους από 200 εργαζομένους. Το ύψος της αποζημίωσης θα συζητηθεί σε διαβούλευση μεταξύ των κοινωνικών εταίρων και ως τον Δεκέμβριο του 2010 θα υπάρξει Προεδρικό Διάταγμα που θα καθορίζει επακριβώς το νέο καθεστώς.
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231046828

Δολοφόνοι

Επίθεση στον διεθνή στολίσκο που μετέφερε εφόδια στη Λωρίδα της Γάζας πραγματοποίησαν ισραηλινοί καταδρομείς, με αποτέλεσμα, σύμφωνα με πληροφορίες να έχουν ήδη χάσει τη ζωή τους 15 άτομα, ενώ δεκάδες έχουν τραυματιστεί. Μεταξύ των τραυματιών φέρεται να είναι και ένας Έλληνας. Υπό κατάληψη βρίσκεται και το πλοίο «Ελεύθερη Μεσόγειος», με 34 Έλληνες. Ενεργοποιείται η μονάδα διαχείρισης κρίσεων του ΥΠΕΞ. Έκτακτο υπουργικό συμβούλιο στην Τουρκία.

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231046878


Ως πότε θα τους ανέχεται η διεθνής κοινότητα;

Παρασκευή, 28 Μαΐου 2010

Είπαν... Εννοούσαν


Είπαν: Τελειώνουμε με τη διαφθορά...

Εννοούσαν: Με αυτή που έτυχε να αποκαλυφθεί και αφού κάνουμε ότι μπορέσουμε για να την κουκουλώσουμε και να παραγραφεί...!

Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

Το συνηθισμένο...



Τον πήραν λέει τον Μαντέλη τηλέφωνο και του είπαν να ότι θα του βάλουν το συνηθισμένο ποσό οι λεβέντες της Miesens.

Πρώτον, παληκάρια και το δικό μου τηλέφωνο είναι στον κατάλογο. Έχω και email και κινητό.

Δεύτερον, το συνηθισμένο; Δηλαδή πόσο συνηθισμένο. Ταρίφα έχουν κόψει τα καριόλια, ένθεν και ένθεν και μοιράζουν τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ λεφτά. Και μείς στο ΔοΝηΤή ...!

The Great Pretender and the Arokos

Κι όμως αυτά έλεγε στον Παπαδημούλη ο Great Pretender, πριν 10 λεπτά. Να μη βγάλουν βιαστικά συμπεράσματα και να μην εμπλέξουν τα δυο μεγάλα κόμματα, μετά και τις αποκαλύψεις Μαντέλη.
Βοά ο τόπος από πέρσυ με τη Siemens. Λένε για τις "χορηγίες" σε ΝΔ ΠΑΣΟΚ οι Γερμανοί και οι εδώ λακέδες τους.
1 εκατομύριο μάρκα λέει ότι πήγε στο ΠΑΣΟΚ ο Τσουκάτος, στρατηγός του μακροβιότερου. Κανείς δεν είδε κανείς δεν άκουσε τίποτα. Δεν τα έγραψαν και στα μπακαλόχαρτά τους.

Τους φυγαδεύσανε οι της ΝΔ, η γνωστή οικογένεια που την έχει και χορηγό βασικά. Κάναν και ταξίδια με ιδιωτικά jet οι συγγενείς του προηγούμενου καταλληλότερου.

Κατά τα άλλα μη βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα και μην κατηγορήσετε άδικα τα 2 μεγάλα κόμματα ο Πρετεντέρης. Ωραίος...!

Είναι φοβεροί εκεί στο μεγάλο δελτίο. Εξυπηρετούν τα μεγάλα αφεντικά με συνέπεια. Άλλωστε από τα ίδια αφεντικά που πληρώνονται οι δυο των μεγάλων κομμάτων πληρώνονται και αυτοί. Και οι ίδιοι να μην είναι, στην συγκεκριμένοι περίπτωση, δεν μπορούν να μην στηρίξουν το σύστημα από το οποίο βιοπορίζονται, πλουσιοπάροχα.


ΥΓ.1.Κατά τα άλλα φταίει η αριστερά, οι απεργοί και οι πορείες για τα χάλια της χώρας. Φταίνε, που προσπαθούν να τους κόψουν το χαβιάρι που βγάζουν στην πλάτη του λαού και από τον πλούτο του.


ΥΓ.2. Αγαπητοί Γερμανοί - frau Merkel, όπως βλέπετε κάνουμε το παν εδώ στην Ελλάδα ώστε να έχετε δουλειά και να πουλάτε σε καλές τιμές... Κόφτε λοιπόν τις μαλακίες. Ένας ολόκληρος λαός για σας δουλεύει...

Θεάρεστο έργο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας, ο κ. Μαντέλης που ως υπουργός Μεταφορών υπέγραψε από πλευράς ελληνικού Δημοσίου την προγραμματική συμφωνία 8002 με την Siemens, για τα ψηφιακά κέντρα του ΟΤΕ το 1997, ζήτησε από τον φίλο και κουμπάρο του Γ. Τσουγκράνη να ανοίξει ένα λογαριασμό στο εξωτερικό προκειμένου να πάρει ανωνύμως χορηγίες από πολιτικούς φίλους του στο εξωτερικό για να τα χρησιμοποιήσει στις εκλογές.
...
Τα χρήματα που έλειπαν ήταν δύο εκροές 11.135 και 15.628 ευρώ το 2001 και το 2002 από το γιο του πρώην υπουργού και 35.000 ευρώ για να πληρωθούν δίδακτρα στο πανεπιστήμιο Columbia των ΗΠΑ.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1140593&lngDtrID=244

Αυτή είναι εταιρία μοντέλο, σε κράτος μπουρδέλο. Να δίνει χορηγίες στα κόμματα που κυβερνούν για σπουδάσουν τα παιδιά τους οι πολιτικοί μας σε μεγαλόσχημα πανεπιστήμια της αλλοδαπής. Κυρίως των Η.Π.Α.
Έτσι και τα φυντάνια των φυντανιών που μας κυβερνούν θα μπορούν να παιδευτούν τόσο καλά ώστε να μας κυβερνήσουν και αυτά, π.χ. Γεώργιος ο 2ος Παπανδρέου ο 3ος.
Εν τω μεταξύ μαθαίνουν και τα κόλπα για τις χορηγίες και τους λογαριασμούς στην Ελβετία και σε offshore.
Έτσι εξασφαλίζεται η συνέχεια του κράτους.

Γειά σου Πα.Σο.Κ. μεγάλε...!

Τρίτη, 25 Μαΐου 2010

Εδώ ο κόσμος καίγεται...

και ο Έλληνας με Eurovision χτενίζεται

Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010

Ρέκβιεμ για μια εφηβεία και μια φωνή.

Υπάρχει μια σκηνή στην Οδύσσεια όπου ο Οδυσσέας βρίσκεται στο νησί των Φαιάκων. Εκεί, κατά την προσφιλή του συνήθεια δεν αποκαλύπτει ποιος είναι. Όμως βρίσκεται κατά τη διάρκεια του συμποσίου η συναισθηματική φόρτιση που του δημιουργεί το τραγούδι του τυφλού τραγωδοποιού, που τραγουδά τα πάθη των Αχαιών, τον φορτίζει τόσο συναισθηματικά που τα δάκρυά του τον αναγκάζουν να αποκαλυφθεί.

«Το τραγούδι» λέει ο Οδυσσέας, «είναι η τέχνη που έχει την υψηλότερη εκτίμηση από τους αθανάτους».


Πράγματι η μουσική και κατ’ επέκταση το τραγούδι έχει τεράστια πλεονεκτήματα έναντι των άλλων τεχνών.

Πρώτον η συναισθηματική αντίδραση που προκαλεί είναι άμεση και ακούσια.
Δεύτερον δεν γνωρίζει σύνορα και η μετάδοσή της εξαρτάται μόνο από τα μέσα που τη διακινούν, κάτι που στην εποχή μας είναι άμεσο.

Μπορείς να την ανακαλύψεις εύκολα ή ακόμα σε ανακαλύπτει η ίδια η τέχνη.

Κάπως έτσι με ανακάλυψε και εμένα. Κάπου εκεί στα 13-14.

Όπως λέει και ο Πορτοκάλογλου, ένας άχρωμος και άοσμος από στυλ και έκφραση προσωπικότητας πιτσιρικάς συγκρούστηκε κατά μέτωπο με μια εξώκοσμη φωνή που έμελε να είναι καθοριστική, όπως αποδεικνύεται, για την πορεία του.

Η παρέα με πιο «αλάνια» πιτσιρικάδες δεν φαινόταν να αλλάζει το σκηνικό, όταν μια μέρα ο Παναγιώτης, και γι’ αυτό σε ευχαριστώ Πάνο, μου είπε: «Κάτσε να ακούσεις ένα καινούργιο τραγούδι».

Δεν ήμουν θιασώτης της Rock μουσικής σκηνής, ούτε και με απασχολούσε ιδιαιτέρως η μουσική, άκουγα απ’ όλα. «Ακούω απ’ όλα», μια φράση που θα με ξενέρωνε στο μέλλον.

Η βελόνα του pickup κατέβηκε στο δεύτερο τραγούδι της πρώτης πλευράς. Θυμάμαι σαν να είναι μόλις χθες τις νότες της κιθάρας να σχηματίζουν μια απαλή μπαλάντα, που όμως έκρυβε τόση δύναμη μέσα της. Ύστερα μπήκε η φωνή. Βελούδινη και ταυτόχρονα δυνατή και βαθειά.

«We're a ship without a storm
The cold without the warm
Light inside the darkness that it needs, yeah

We're a laugh without a tear
The hope without the fear
We are coming» παύση και μετά, και μετά ξέσπασμα: “HOOOOOOOOOOOOOME”

Το δωμάτιο ξεχείλισε από τη μελωδία, το τραχύ αργόσυρτο riff και κυρίως τη φωνή. Τι έκρηξη αδρεναλίνης, και ποιος ξέρει τι άλλων βιοχημικών αντιδράσεων, ήταν αυτό που συνέβη στον εγκέφαλό μου. Τι εικόνες άρχιζαν να δημιουργούνται στο μυαλό μου.
Πιάστηκα.
Αιχμαλωτίστηκα κυριολεκτικά.
Το τραγούδι των σειρήνων παγίδευσε το είναι μου και δεν ήμουν δεμένος σε κανένα κατάρτι. Από τότε απλώς πήδηξα στη θάλασσα της μουσικής και άφησα τα κύματα να με ταξιδέψουν.

Και τότε δεν άκουγα από όλα. Άκουγα heavy metal, hard rock, rock. Άρχισα να το ψάχνω. Ποιοι είναι οι καλλιτέχνες που εκπροσωπούν αυτό το είδος της σκηνής. Ποια τα έργα τους. Οι στίχοι, η μουσική, η διάρκεια των τραγουδιών είχαν γίνει αντικείμενο μελέτης. Ποιοι μουσικοί συμμετέχουν και πόσο βιρτουόζοι ή/και εμπνευσμένοι είναι.
Έχτισα άποψη.
Και πάντα με πρώτο μέσα στην καρδιά μου εκείνον τον τύπο. Τον κοντό με την τεράστια φωνή, και έμπνευση.

We pray to someone
But when it's said and done
It's really all the same
With just a different name

So many voices
All giving choices
If we listen they will say
Oh, we can find the way

But we'll sail on, sing a song, carry on
Cause We Rock, We Rock, We Rock, We Rock
We Rock
“We rock RJD”

Υφασμάτινα παντελονάκια, χαμηλά παπούτσια και πουκαμισάκια σταμάτησαν να μπαίνουν στην ντουλάπα μου. Η έκφρασή μου άλλαζε στυλ, η μάλλον αποκτούσε. Τζήν, μπότες και t-shirt κατά προτίμηση με κάποιο τερατάκι των DIO (εννοείται), Maiden, Motorhead, Sabbath κ.α. να το κοσμεί. Δέρματα και καρφιά στους καρπούς συμπλήρωναν την εμφάνιση. Α! Το μαλλί μάκρυνε. Μάκρυνε πολύ δηλαδή.

It's the same old song
You've gotta be somewhere at sometime
They never let you fly

It's like broken glass
You get cut before you see it
So open up your eyes

You've got desire
So let it out
You've got the fire
Stand up and shout-shout
“Stand up and shout-shout. RJD”

Η άποψη άρχισε να ξεπερνά την μουσική και να επεκτείνεται στον σκεπτικισμό και την αντίδραση απέναντι στο κοινωνικό σύστημα, που και αυτό σε κοίταζε με σκεπτικισμό και μισό μάτι. Καημένη θρησκευτικού στο Λύκειο. Δεν χώνεψε ποτέ τα τερατάκια, ούτε και εμένα μάλλον.
Είναι εκπληκτικό το πώς φτάνεις να ακολουθείς ένα δρόμο στη ζωή μέσα από μια συναισθηματική έκρηξη που προκαλεί ένα τραγούδι – μια μουσική και μια φωνή.

They say that life's a carousel
Spinning fast, you've got to ride it well
The world is full of kings and queens
Who blind your eyes and steal your dreams
It's heaven and hell, oh well
“Heaven and Hell. RJD”

Η εφηβεία βρήκε τρόπο να αντιδράσει και να εκφραστεί. Με άρνηση, με αμφισβήτηση με έρωτα. Και εκεί, στην εποχή των Discotheque και των parties της δεκαετίας του 80, οι τύποι με τη μαλλούρα περίμεναν κάποια heavy μπαλάντα για να σηκωθούν και να χορέψουν. Και πάνω εκεί να πάρουν το πρώτο τους φιλί. Και τι καλλίτερο από την μουσική που σε ταξιδεύει, γαργαλάει τις αισθήσεις και χαλαρώνει τις αντιστάσεις.

One day in the year of the fox
Came a time remembered well
When the strong young man of the rising sun
Heard the tolling of the great black bell

One day in the year of the fox
When the bell began to ring
Meant the time had cometh
For one to go
To the temple of the king
“Temple of the king. RJD”

Τα χρόνια περνούσαν. Στρατός, σπουδές, δουλειά. Μα πάντα η μουσική και η φωνή του Dio εκεί σε δύσκολα και ευχάριστα. Σημείο αναφοράς έκφρασης έντονων συναισθημάτων. Και κάθε τραγούδι να δένεται με μια εμπειρία. Κάθε ρυτίδα να γίνεται γραμμή πενταγράμμου για νότες ή για στίχους.
Χώριζες από την γκόμενα;
Don't talk to strangers
'Cause they're only there to do you harm
Don't write in starlight
'Cause the words may come out real

Don't hide in doorways
You may find the key that opens up your soul
Don't go to heaven
'Cause it's really only hell

Don't smell the flowers
They're an evil drug to make you lose your mind
Don't dream of women
'Cause they only bring you down
“Don't talk to strangers. RJD”

Σου την έσπαγαν για το πώς είσαι, τι κάνεις, που το πας; Ένιωθες την πίεση να αφομοιωθείς. Άρχιζες να καταλαβαίνεις τον κόσμο. Πως κινείται το πράγμα, τι είναι σημαντικό, ή καλλίτερα τι θα έπρεπε να έχεις σημαντικό στη ζωή για να επιβιώσεις.

Hanging from the cobwebs in you mind
It looks like a long, long way to fall
No one ever told me life was kind
I guess I never heard it, never heard it all

Living in a world of make believe
I can hide behind what's real
But wearing your emotions on your sleeve
And they all know what you feel

And here it comes again Straight through the heart
«Straight through the heart. RJD»

Παρέες και Rock clubs σε τραβούσαν όπως το φως τις πεταλούδες της νύχτας. Σαν ουράνιο τόξο στο σκοτάδι.


Μπορούσες να ακούσεις τη μουσική δυνατά στο υπόγειο της OMBRE στο Χαλάνδρι. Να βάλεις το κεφάλι μέσα στο ηχείο ή στο Holy Diver να ανέβεις στα κάγκελα της πίστας και να πηδήξεις με ανοιχτά τα χέρια πάνω στον κόσμο ρίχνοντας κάτω τους μισούς. Γιώργο και Άκη δεν ξέρω που είστε πια, αλλά να είστε πάντα καλά.

Do your demons - do they ever let you go
When you've tried - do they hide -deep inside
Is it someone that you know
You're a picture - just an image caught in time
We're a lie - you and I
We're words without a rhyme

There's no sign of the morning coming
You've been left on your own
Like a Rainbow in the Dark
“Rainbow in the Dark. RJD”

Και η ανυπομονησία να πας στην Best στην Ηλιούπολη. Ο Λάκης, thanx bro, να έχει φέρει τις βιντεοκασέτες με τα τελευταία video clip. Που να τα δεις αυτά στην Ελλάδα. Και τα παλιότερα δηλαδή. Ότι μπορούσες να πάρεις από το δισκάδικο της Αθηνάς μόνο. Στον πάνω όροφο που ήταν για τους heavy metalάδες και που τους εξυπηρετούσε η Άννα.

Gather the wind, though the wind won't help you fly at all
Your back's to the wall
Chain the sun, and it tears away to face you as you run,
You run, you run

Behind the smile, there's danger and a promise to be told:
You'll never get old - ha!
Life's fantasy - to be locked away and still to think you're free
You're free, we're free

So live for today
Tomorrow never comes

Die young, die young
Can't you see the writing in the air
Die young, I'm gonna die young
Someone stopped the fall
“Die young. RJD”

Και οι συναυλίες. Οι συναυλίες. Τι Διονυσιακό μυστήριο. Χιλιάδες άνθρωποι συντονισμένοι στα κελεύσματα του front-man. Να χορεύουν και να τραγουδάνε όσο αντέχουν.

Δεν ήταν η πρώτες μου συναυλίες του Dio. Ήταν Saxon και Motorhead. Ο Dio ήρθε για πρώτη φορά το 91. Στο Ρόδον live. Εκεί πήγα με έναν φίλο μουσικό. Fun του Dio και o Ρουσσέτος. Κάτσαμε πίσω στο bar, καθότι κάπως μεγαλύτεροι από τους πιτσιρικάδες που γέμισαν το Ρόδο. Και άξαφνα… τα φώτα έσβησαν και μια κραυγή συντάραξε το χώρο. Άνοιγε, ως συνήθως, με το stand up and shout. Πηδήξαμε και οι δύο πάνω και σπρώχνοντας, χτυπώντας και πατώντας όποιον βρίσκαμε εμπόδιο βρεθήκαμε μπροστά στη σκηνή. Και ο Ronnie ήταν εκεί. Τραγουδούσε και έκανε το διάσημο σήμα του διαβόλου με το χέρι του. Κάτω το κόσμος απλώς κυμάτιζε στη συχνότητα της φωνής του.

At the end of a dream
If you know where I mean
When the mist just starts to clear

In a similar way
At the end of today
I can feel the sound of writing on the wall
It cries for you
It's the least that you can do

Like a spiral on the wind
I can hear it screamin' in my mind

Long live rock and roll
“Long live rock and roll. RJD”

Όταν είσαι σε συναυλία, και μάλιστα μπροστά, κοιτάς συνέχεια τον τραγουδιστή με την ελπίδα να σε δει. Όποιου αντάμωναν τα μάτια του με του Ronnie κέρδιζε ένα χαμόγελο αληθινό και ζεστό, και ένα νεύμα ένα κλείσιμο του ματιού ή ένα devil sign




Το βλέμμα του ανθρώπου ήταν καθαρό και ζεστό, κάτι που φαινόταν στις συναυλίες που έβλεπα σε βίντεο αλλά το ένιωσα και από κοντά. Κάποια στιγμή ένας πιτσιρικάς έφερε μια τούμπα στον αέρα και προσγειώθηκε μπροστά μου, κάτω από τη σκηνή.
Ο Dio σταμάτησε να τραγουδά και άρχισε να ρωτά με νεύματα αν το αγόρι ήταν καλά και αν χτύπησε. Συνέχισε όταν βεβαιώθηκε ότι ήταν μια χαρά. Πραγματικά ο τύπος σεβόταν στο έπακρο τον ακροατή ή θεατή του.

High noon, oh I'd sell my soul for water
Nine years worth of breakin' my back
There's no sun in the shadow of the wizard
See how he glides, why he's lighter than air?
Oh I see his face!

Where is your star?
Is it far, is it far, is it far?
When do we leave?
I believe, yes, I believe
“Stargazer. RJD”

Ο χρόνος δεν σταματά να κυλά. Καριέρα, γάμος οικογένεια, παιδιά. Το κυνηγητό φαντάζει ατελείωτο από τα 25 και μετά. Αρχίζεις και κλέβεις το χρόνο για να κάνεις πράγματα. Πράγματα που τα έχεις κλείσει μέσα σου με αγάπη, ζεστασιά και στοργή. Ο έφηβος ζει μέσα σου σε ένα προσεγμένο κλουβάκι και συ συμπεριφέρεσαι στον κόσμο τον μεγάλων παραμελώντας τον.

The old ones speak of winter
The young ones praise the sun
And time just slips away

Running into nowhere
Turning like a wheel
And a year becomes a day

Whenever you dream
You're holding the key
It opens the door
To let you be free

And find the Sacred Heart
Somewhere bleeding in the night

“Sacred Heart. RJD”

Ήρθαν όμως κάποιες συναυλίες για να ανοίξεις το κλουβάκι και να χτυπηθείς ιδρωμένος ανάμεσα στα 18χρονα και εσύ 30+. Και το 2003 να μια αφίσα στο δρόμο
“…proudly presents Ronnie James Dio”
Ronnie…
-Έλα ρε μαλάκα Σπύρο. Έρχεται ο Dio, θα ‘ρθεις;
-Έλα ρε Πολύκαρπε, έχω δουλειά. Το μαγαζί έχει τρέξιμο…
-Άσε τις μαλακίες ρε. Ο Dio έρχεται. Θα ‘ρθεις οπωσδήποτε.
Και ήρθε.
Κάπου εκεί στου Ρέντη. Στην αρχή ήταν να παίξει σε κλειστό club αλλά η ζήτηση ήταν μεγάλη και πήγαν σε μια πρόχειρη διαμορφωμένη σκηνή σε ένα οικόπεδο στου Ρέντη. Τι σημασία έχει. Ξανάβλεπα τον Dio και μάλιστα στο tour ενός εξαίσιου alboum, του Killing the dragon.

Silence - we hunt for the queen
Sign of the cross
And pray in-between

Look by the light of the day
She's hiding till dark
Waiting to play hey-hey

Something's taken a child
And it all must end
Time to be killing the dragon again
“Κilling the dragon. RJD”

Το show συνεχίζεται και ο κόσμος όλων των ηλικιών, από 15 έως 65 είναι εκστασιασμένος. Ο Dio παίζει 2 ώρες (ακούτε ρε ψευτοντίβες, παπάρες που νομίζεται ότι ο κόσμος σας χρωστά;) και μετά σιωπή. Τα φώτα σβήνουν και ακούγεται ήχος από κύματα και αέρα. Ανατριχίλα. Ο ύμνος του heavy metal.
Και το Holy diver ξεκινά. Πανζουρλισμός.



Μια πιτσιρίκα μπροστά μου, ήταν δεν ήταν 15 ετών- μιλά στο κινητό και φωνάζει σε όποιον είναι στην άλλη γραμμή. «Ακούς;»
Η πιτσιρίκα μπροστά τραγουδά με το χέρι υψωμένο κρατώντας το κινητό για να ακούει αυτός που δεν ήρθε. Θα ήταν δεν θα ήταν γεννημένη όταν βγήκε το alboum.
Ο φίλος μου ο Ρουσσέτος, κιθαρίστας και ιδρυτής των 1550-που πήρε την πρώτη του κιθάρα από εμένα αλλά εμπνεύστηκε από τον Dio, κατάφερε να τον βρει στο ξενοδοχείο που έμενε και να του εκφράσει τον θαυμασμό του επισημαίνοντας ότι εξαιτίας του έγινε μουσικός. Ρουσσέτο σε ζηλεύω φίλε, και στο κρατάω που δεν με πήρες μαζί. \m/\m/

Shiny diamonds
Like the eyes of a cat in the black and blue
Something is coming for you

Race for the morning
You can hide in the sun 'till you see the light
Oh we will pray it's all right

Gotta get away-get away

Between the velvet lies
There's a truth that's hard as steel
The vision never dies
Life's a never ending wheel

Holy Diver
“Holy Diver. RJD”

Τραγούδησε και άλλα τραγούδια ο Dio, άλλων καλλιτεχνών. Δύσκολα τραγούδια από μεγάλες φωνές, Ozzy, Coverdale, Tyler, Alice Cooper και όλα τα ερμήνευε έτσι που νόμιζες ότι γράφτηκαν γι’ αυτόν. Αυτό είναι απίστευτα δύσκολο και μόνο μια μεγάλη προσωπικότητα μπορεί να το πετύχει αυτό δίνοντας ένα κομμάτι του εαυτού του κάθε φορά.
Και πρέπει να ήταν τέτοιος ο Dio αν κρίνω από αυτά που έγραψαν οι καλλιτέχνες της Rock / Metal σκηνής γι’ αυτόν http://www.ronniejamesdio.com/forum/viewtopic.php?t=20170 .
Πρέπει να ήταν γιατί επηρέασε εκατομμύρια ανθρώπους σαν εμένα και θα συνεχίζει να επηρεάζει. Η βασική διαφορά με τα mainstream είναι ότι δεν μπορείς να ακούς rock/hard rock/heavy metal αν δεν έχεις Doors, Led Zeppelin, Black Sabbath, Motorhead, Iron Maiden, Metallica, Dio…
P.S. to Tenacious D, Sorry guys, Dio took the torch with him. Noone can fit in his shoes ;)
In the misty morning, on the edge of time
We've lost the rising sun, a final sign
As the misty morning rolls away to die
Reaching for the stars, we blind the sky
Oh hmm

We sailed across the air before we learned to fly
We thought that it could never end
We'd glide above the ground before we learned to run, run
Now it seems our world has come undone

Oh they say that it's over
And it just has to be
Ooh they say that it's over
We're lost children of the sea
“Children of the sea. RJD”

Ξημερώματα 17/05/2010 λίγο πριν τη 1. Έχω ήδη ξαπλώσει και χαζεύω λίγο τηλεόραση. Στο κινητό μου ακούγεται ο γνώριμος ήχος μηνύματος και παραξενεύομαι. Το μήνυμα είναι από τον Alex, πολύ παιδικό φίλο που είναι εδώ και 22 χρόνια στην Νέα Ζηλανδία. Με τον Alex πηγαίναμε στην Best και ακούγαμε την ίδια μουσική.
“Dio is dead but Rock&Roll is alive. www.ronniejamesdio.com” Πάγωσα. Πετάχτηκα πάνω και μπήκα στο internet και στο γνώριμο site του Dio, όπου και είμαι μέλος.
Δεν υπήρχε παρά μια μόνο δήλωση της γυναίκας του που ανακοίνωνε το δυσάρεστο γεγονός.
«Oh man ! Long live rock n roll” απάντησα στο φίλο μου.

Thank you Alex, for thinking of me and knowing me so well…!

Στις δηλώσεις που έγιναν για τον Dio διάβασα και μία η οποία με συγκλόνισε και αυτό επειδή κάποιος περιέγραφε ακριβώς την ίδια εμπειρία που είχα και γω με τη φωνή του Dio με το ίδιο ακριβώς τραγούδι.
Είναι απίστευτο πόσο μπορεί κάποιος, που δεν γνώρισες και δεν σε γνώρισε ποτέ, να επηρεάσει τη ζωή σου τόσο εκούσια και καίρια. Είναι απίστευτο πόσο νιώθεις κοντά σου έναν τέτοιο άνθρωπο.
Η τέχνη δεν ανήκει σε κείνους που την δημιουργούν αλλά σε κείνους που την έχουν ανάγκη.
Ronnie πραγματικά σε αγάπησα μέσα από την τέχνη σου και σε ένιωσα πολύ κοντά μου. Ο θάνατός σου με λύπησε αφάνταστα και λυπάμαι που δεν ήρθα να δω το show σου την τελευταία φορά που ήρθες, ελπίζοντας στην επόμενη. Lesson learned once again. Είμαι ευγνώμων που σε είδα όμως τις δυο φορές που μπόρεσα.


Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας το ταλέντο σου. Θα ζεις όσο θα ακούγεται η μουσική σου. Πάντα δηλαδή.

Hot nights - summer in the city
Just about to smoke and burn
Look out - He's evil but he's pretty
And oh he's gonna twist and turn

He's got the midnight madness
He's got control

He's the King of Rock and Roll
“King of Rock and Roll. RJD”

Long live Rock’n’Roll.
Long live Ronnie James Dio.
We all love you Ronnie. \m/ \m/
You are the FIRST in line.

































Official Ronnie’s site http://www.ronniejamesdio.com
Lyrics @ http://www.dio.net/lyrics/

Τρίτη, 18 Μαΐου 2010

Ronnie James Dio : A tribute to the Godfather of Heavy Metal

Heaven has a new lead vocalist...



Heaven and Hell
Sing me a song, you're a singer
Do me a wrong, you're a bringer of evil
The devil is never a maker
The less that you give, you're a taker
So it's on and on and on, it's heaven and hell
Oh well

The lover of life's not a sinner
The ending is just a beginner
The closer you get to the meaning
The sooner you'll know that you're dreaming
So it's on and on and on, oh it's on and on and on
It goes on and on and on, Heaven and Hell
I can tell
Fool, fool

Oh uh
Yeah, yeah, yeah

Well if it seems to be real, it's illusion
For every moment of truth, there's confusion in life
Love can be seen as the answer, but nobody bleeds for the dancer
And it's on and on, on and on and on and on and on and on and on

They say that life's a carousel
Spinning fast, you've got to ride it well
The world is full of kings and queens
Who blind your eyes and steal your dreams
It's heaven and hell, oh well

And they'll tell you black is really white
The moon is just the sun at night
And when you walk in golden halls
You get to keep the gold that falls
It's heaven and hell, oh no

Fool, fool
You've got to bleed for the dancer
Fool, fool
Look for the answer
Fool, fool, fool


A small Biography of a great artist

The "dragon" Ronnie James Dio fought this time was stomach cancer. He had been diagnosed back in November 2009. Though his fight has been lost, he remains a severe class-act of renown in the genre on heavy metal, leaving behind a significant musical legacy.

Born Ronald James Padavona, he would use "Dio" as his last name as a performer, after an infamous mobster named Johnny Dioguardi. It also the Latin word for "God." After many attempts at being in rock bands, some of which actually recorded in the 1960's, Ronnie James Dio would gain prominence as lead singer of a blues based rock band called Elf in the early to mid 1970s, and which would go on to be an opening act for UK hard rock band, Deep Purple. They recorded three albums: Elf, Carolina County Ball, and finally Trying To Burn the Sun. The album Elf was produced by Ian Paice (drummer) and Roger Glover (bassist) of Deep Purple. Carolina County Ball was produced by Glover, as was Trying To Burn the Sun.

"Look away from the sea/ I can take you anywhere" – from "Gates Of Babylon"

When Ritchie Blackmore, guitarist of Deep Purple didn't like the direction the band was going for, he left to start his own. What is a guitarist without a singer? Enter, Ronnie James Dio. Ronnie James Dio's stature lent well to the band's name, but his vocal skill was giant. Minus Elf's guitarist, the rest of Elf became Rainbow. The artistic and creative sensibilities of Blackmore and Dio were a perfect match. 1975 saw the release of Ritchie Blackmore's Rainbow, featuring "Man On The Silver Mountain," "Catch The Rainbow" and "16th Century Greensleeves" which would also remain regular set numbers for many tours after. Rainbow Rising, which would feature "Tarot Woman," "Star Struck," and especially the epic musical narrative of "Stargazer" stretched the boundaries of what could be done within a hard rock sound, fulfilling the promise the first album.

1978's Long Live Rock And Roll would be Dio's last studio release with Rainbow. But it was a departure at the top of his game, no matter the commercial pressures that Blackmore was feeling. The title track that started off the album had been road tested since '77 and was a flawless rock anthem, "Gates Of Babylon" was another epic-story song, backed by a symphony which expanded the power of Dio's words rather than softened. The song "Kill the King" would find later appreciation by those in the thrash and other genres of metal, and would eventually be covered by bands like Candlemass, Grave Digger, Heathen, Loudness, Primal Fear, and Stratovarius. "Long Live Rock And Roll" also appeared in the 2001 movie Rock Star starring Mark Wahlberg and Jennifer Aniston (which had originally begun as a bio-pic of the band Judas Priest, but went entirely fictional when the studio basically wanted to cheap out Judas Priest on the rights to the real story).

"Break the circle and stop the movement/ the wheel is thrown to the ground" – from "Mob Rules"

When Ozzy Osbourne, the lead vocalist of Black Sabbath was dealing poorly with the high life of rock n' roll, so much so that his ability to rock with the rest of the band was in question, guitarist Tony Iommi decided Ozzy should be fired from the band, and he sent drummer, Bill Ward, to do the firing (Ward would be fired a couple of times himself over the years). Sharon Arden, who was the daughter of their manager Don Arden, suggested that Ronnie James Dio might be a good replacement (ironically enough Sharon would eventually marry Osbourne). The first Black Sabbath album fronted by Dio was 1980's Heaven And Hell and it gave new life to the endangered career of the band. The first song Dio wrote with Iommi was "Children Of The Sea." The title track was written by Dio, and suggested that rather than Heaven and Hell being external places or ethereal planes of existence, they might actually be the internal impulses to do good or bad that are within every individual. It would later be featured on the hit video game, Grand Theft Auto IV. The proto-power metal of the single Neon Knights, would oddly enough chart higher in the US (#17), than in the UK (#22), which had for some time been the reverse for the band. Seattle prog-metal band, Queensryche would do a very literal cover of the song in 2007 on their Take Cover album. "Die Young" a powerful regular in Sabbath's set while on the Black And Blue tour with Blue Oyster Cult in the US, would only chart in the UK.

After touring was done, work began on the follow-up and Mob Rules was released in 1981. The title track was the lead single and only charted at #46 in the UK. However, an alternate version of the song appeared on the soundtrack to the 1981 film Heavy Metal, based on the adult illustrated fantasy comic, Heavy Metal magazine. Dio would have a falling out with the band over the mixing of the concert album of the Mob Rules tour, Live Evil. Dio left to start a solo career and Black Sabbath soldiered on with Deep Purple's vocalist, Ian Gillan for one album, and then followed by line-up change after line-up change for years.



One thing that Dio left behind from his Sabbath tenure was the "devil sign" gesture, now synonomous with heavy metal. However, it was actually a ward against evil that Dio's grand mother had passed down to him from the old country (I believe it may also have been mentioned by Bram Stoker in that context as well). Take it as you will.

"You’re a runner/ but you’re chasing yourself" – from "Hungry For Heaven"

Ronnie James Dio's post-Sabbath solo album, Holy Diver (1982) bore two hits with the songs "Rainbow in The Dark" and "Holy Diver" and caught on with early MTV. The Last in Line was released in 1984, with the title song being a fan favorite, but especially the epic album closer "Egypt (The Chains Are On)" which resurfaced for further popularity when the former lead singer of the German Heavy Metal band Warlock, Doro Pesch, covered that song live. Sacred Heart was released in 1985. The song "Shoot Shoot" was deemed controversial by non-fans, even as the song "Hungry For Heaven" sold the album to many, and also appeared on the soundtrack to the film Vision Quest, starring Matthew Modine and Linda Fiorentino.

"But singers and songs / Will never change it alone" – from "Stars"

In 1985, with every genre of music seeming to have their own gathering of artists to fight world hunger, such as Band-Aid, and USA For Africa, Dio was a driving force for same within the heavy metal music community. He contributed a song called "Stars" for The Hear N Aid project, which featured guest turns on vox, guitars, and drums, from members of many bands in genre, including Blue Oyster Cult, Dokken, Iron Maiden, Journey, Judas Priest, Motley Crue, Queensryche, Quiet Riot, Vanilla Fudge, Yngwie Malmsteen, and more.

The albums Dream Evil (1987) and Lock Up The Wolves (1990) followed. After which, Dio briefly reconnected with guitarist Tony Iommi for another Black Sabbath album, Dehumanizer, which returned to the earlier post-Ozzy '80s line-up of Black Sabbath with an even heavier sound and lyrics of more mature depth. The song "Time Machine" would appear on the soundtrack to the film, Wayne's World.

Unfortunately, good things don't last, and when Iommi wanted Black Sabbath to open for former vox Ozzy Osbourne, he quit. It is however a testament to the regard with which Dio was held by the heavy metal community, that when Iommi had asked Rob Halford of Judas Priest to fill in for the resigned Dio, Halford would not do so until he had the okay from Dio, who he had much respect for. It was granted, and is one of many reasons that Dio was sometimes called the "Godfather" of heavy metal.

"I tried to reveal that which is hidden/ in the depths of my soul and make it real" – from "I Remember A Day"

1994's Strange Highways and 1996's Angry Machines would divide some fans with the departure of the dark heroic-fantasy themed lyrics for songs of dark modern relevance. Magica, released in 2000 on the independent Spitfire Records label returned Dio to his former glory, with a concept album no less. 2002's follow-up, Killing The Dragon maintained his returned career momentum. The album generally utilized fantasy imagery to criticize the pervasiveness of technology overtaking society. The music video for "Push" featured an appearance by Tenacious D with Jack Black, which would later lead in turn to Dio appearing in the 2006 film, Tenacious D: The Pick Of Destiny. In 2004, Master Of The Moon was released. This was Dio's final album as a solo artist. Anthrax opened for them on this tour, and Dio played songs from his Rainbow and his Black Sabbath years as well as his own.

Dio would once again sing with Geoff Tate of Queensryche on the band's concept album-sequel, Operation Mindcrime II, contributing vocals to the character of the story's villain, Doctor X. This album charted as high as #14 for Queensryche, a ten year high, likely helped by the cult following of the original album, but Dio on one song was also a great assist up the album charts. 2006 also saw the release of Black Sabbath: The Dio Years saw Dio rejoining Black Sabbath initially just to record three new tracks for the compilation, "The Devil Cried," "Ear In The Wall" and "Shadow of the Wind." However, things were not as temporary as planned and the group, not only toured behind the compilation, they also worked on another full length album. The Devil You Know was released in 2009, but under the band name of Heaven And Hell. It reached #8 on the Billboard 200.

Dio leaves behind his wife, Wendy, also his manager, and an adopted son from a previous marriage.

Heaven And Hell have cancelled tour plans, with no plans to replace Dio, or to tour further at this time.

Dio had also planned to do a second and third instalment of Magica to make it a concept album trilogy after his Heaven And Hell touring, but that will never be.

The official website of Ronnie James Dio has gone black and Wendy has left there only her thoughts for fans, in part: "Ronnie knew how much he was loved by all. We so appreciate the love and support that you have given us."

Fans are able to leave their condolences on Facebook.

\m/

Δευτέρα, 17 Μαΐου 2010

A-DIO



Rainbow In The Dark
When there's lightning - it always bring me down
Cause it's free and I see that it's me
Who's lost and never found
I cry for magic - I feel it dancing in the light
But it was cold - I lost my hold
To the shadows of the night

There's no sign of the morning coming
You've been left on your own
Like a Rainbow in the Dark

Do your demons - do they ever let you go
When you've tried - do they hide -deep inside
Is it someone that you know
You're a picture - just an image caught in time
We're a lie - you and I
We're words without a rhyme

There's no sign of the morning coming
You've been left on your own
Like a Rainbow in the Dark

When there's lightning - it always brings me down
Cause it's free and I see that it's me
Who's lost and never found
Feel the magic -feel it dancing in the air
But it's fear - and you'll hear
It calling you beware

There's no sign of the morning coming
There's no sight of the day
You've been left on your own
Like a Rainbow in the Dark

R.I.P. Ronnie James Dio - Long live Ronnie James Dio


Today my heart is broken, Ronnie passed away at 7:45am 16th May. Many, many friends and family were able to say their private good-byes before he peacefully passed away. Ronnie knew how much he was loved by all. We so appreciate the love and support that you have all given us. Please give us a few days of privacy to deal with this terrible loss. Please know he loved you all and his music will live on forever.
- Wendy Dio

http://www.facebook.com/OfficialRonnieJamesDio

Goodbye Ronnie...! You will long live in our hearts...!

Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010

Τελικά είμαστε όλοι Πα.Σο.Κ.



Προσωπικά θα προβληματιζόμουν αν με στήριζε το Μητσοτακέικο

Πέμπτη, 13 Μαΐου 2010

Να γκρεμιστεί το αυθαιρετο η Βουλή


Καλά μας δουλεύουν πατόκορφα οι της κυβερνήσεως.
Όχι ότι δεν το έχουμε ξαναδεί το έργο.
Ξεκινάμε να γκρεμίζουμε τα αυθαίρετα. Εδώ και 40 χρόνια.
Φωνάζουμε τις κάμερες να πάρουν τα πλάνα ώστε το φιλοθεάμων κοινό, που θα αρέσκετο να ψηφίζει από την TV με το τηλεχειριστήριο να αγαλιάσει ότι νόμοι υπάρχουν και η κυβέρνησις λειτουργεί.

Για πρώτη φορά έχουμε την ξεφτίλα να μεγαλώνει όμως.
Τσουπ στην κατεδάφιση εμφανίστηκε και ο πρωθυπουργός μας. Casual με το πουκαμισάκι ξεκούμπωτο, αν φορούσε ρόμπα θα ήταν και αυτή ξεκούμπωτη. Κάτι σαν τον πρώην κ. Καραμανλή με το μπουφάν εκστρατείας, αν ενθυμίστε.

Μας έχουν εντελώς για ιθαγενείς τελικά, ή είμαστε στ'αλήθεια..!

Τετάρτη, 12 Μαΐου 2010

Άνευ ναυμαχίας παράδοση…


"Οι λογικοί προσαρμόζονται στον κόσμο ενώ οι παράλογοι προσπαθούν να τον αλλάξουν. Έτσι η εξέλιξη εξαρτάται από τους παράλογους"






480 π.Χ. Αρχαία Αθήνα. Ο Θεμιστοκλής, αρχηγός της δημοκρατικής παράταξης και στρατηγός, μόλις μαθαίνει τα νέα της ήττας του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες και την νέα απαίτηση του Ξέρξη για παράδοση της Αθήνας. Φωνάζει τον υπασπιστή του και του ζητάει να ετοιμάσει το ταχυδρομικό του περιστέρι, για να στείλει μήνυμα στον Αριστείδη, τον νεοεκλεγμένο ηγέτη της αριστοκρατικής μερίδας της πόλης. Μόλις κλείνει η πόρτα, παίρνει ένα κομμάτι πάπυρο και μια γραφίδα και αρχίζει να γράφει:

Αριστείδη,

σε χαιρετώ και σου εύχομαι καλή σταδιοδρομία ως αρχηγός της αριστοκρατικής παράταξης. Θυμάσαι που σπουδάζαμε μαζί στις Σάρδεις και μέναμε σε ένα μικρό σπιτάκι; Τώρα βρεθήκαμε να είμαστε πάλι μαζί, αλλά με τις Σάρδεις απέναντί μας…. Πώς τα φέρνει η ζωή!

Τα ‘μαθες τα νέα, φαντάζομαι. Ο Λεωνίδας το ‘φαγε το κεφάλι του και ο Ξέρξης ζητάει να πληρωθεί για τη νίκη του. Θέλει την πόλη μας δική του. Να καταργήσουμε λέει το πολίτευμά μας και τις ελευθερίες του και να υποταχτούμε στη λογική των σκλάβων του, της Ασίας. Ζητάει να ξεχάσουν οι Αθηναίοι πολίτες τα προνόμια τους, και να γίνουν όπως όλοι οι υπήκοοί του. Να δουλεύουν και να δοξολογούν μόνο αυτόν. Να εργάζονται νυχθημερόν για την προκοπή της Αυτοκρατορίας του και αυτός για αντάλλαγμα θα τους εξασφαλίζει φαγητό και ειρήνη. Να ξεχάσουν αυτά που ήξεραν περί δικαιωμάτων, δημοκρατίας, ελεύθερης σκέψης και υπόλοιπες ιστοριούλες και να ακολουθήσουν το επιτυχημένο πρότυπο της Ασίας. Άλλωστε αυτό δεν τους έκανε ότι είναι σήμερα, μια παγκόσμια αυτοκρατορία; Γιατί φίλε Αριστείδη, τι σημασία έχει άλλωστε η Εκκλησία του Δήμου; Μετριέται; Τρώγεται; Τι θα γράψει αύριο η ιστορία και ποιούς θα θυμάται; Ένα μάτσο Αθηναίους που μαζεύονταν τις Κυριακές και φλυαρούσαν για τα θέματα του κρατιδίου τους ή θα γράφει για τη μεγάλη κοσμοκρατορία του Κύρου, του Δαρείου και του Ξέρξη, που με σιδερένια πυγμή ένωσε τον κόσμο; Ποιος θα ασχολείται με κάτι ιδεολογήματα περί Ελεύθερων πολιτών και Νόμων; Τρώγονται αυτά; Μετριούνται; Δε θα ασχολούνται όλες οι επόμενες γενιές με τα μεγάλα ανάκτορα των Περσών, με τη σπουδαία πόλη της Βαβυλώνας;

Ζήτησε επίσης να του παραχωρήσουμε τα μεταλλεία του Λαυρίου, την παραγωγή σιτηρών και ελαιόλαδου. Ζήτησε επίσης να καθορίζει ο ίδιος τις εξαγωγές μας και τη ναυτιλίας μας και να εισπράττει ο ίδιος τα κέρδη. Θέλει ακόμα να του παραδώσουμε τα αποθέματα χρυσού της Ακρόπολης. Ναι, το ξέρω φίλε και συμμαθητή μου, πως αυτά ακούγονται βαριά. Αλλά σκέψου τις συνέπειες αν αρνηθούμε. Ο Ξέρξης θα αρπάξει μόνος του ότι θέλει. Θα καταλάβει με τις ορδές του τα μεταλλεία, θα καταστρέψει τις ελιές και θα κάψει το στόλο μας. Επίσης θα κλείσει όλες τις αγορές στη Φοινίκη, την Αίγυπτο, την Κύπρο και την Ιωνία και δεν θα μπορούμε να πουλάμε πουθενά. Θα καταστρέψει την οικονομία μας.

Ενώ αν δεχτούμε την προσφορά του, την βοήθειά του θα τολμούσα να πω, σκέψου λίγο φίλε Αριστείδη. Οι αγορές στην Ανατολή θα δέχονται τα προϊόντα μας, έστω και σε χαμηλότερες τιμές που θα καθορίζει ο Ξέρξης. Οι έμποροι με πιέζουν για αυτό. Απαιτούν να παραδώσω την πόλη για να μην χάσουν τις αγορές τους. Ο Ξέρξης θα πάρει όλες τις επώδυνες αποφάσεις που τόσα χρόνια δε τολμούσαμε να προτείνουμε στην Εκκλησία του Δήμου και εμείς θα τη βγάλουμε λάδι. Μου υποσχέθηκε ότι θα μας διατηρήσει στην εξουσία, πρώτα εμένα και μετά εσένα, όπως και τους φίλους μας. Και μην αμφιβάλλεις καθόλου. Άλλωστε αυτός δεν μας ανέβασε στην εξουσία; Θυμάσαι; Από τότε, τον καιρό που ήμαστε στις Σάρδεις μας το είχε υποσχεθεί…

Και ξέρεις κάτι φίλε Αριστείδη. Νομίζω ότι τούτος ο λαός το αξίζει το πάθημά του. Πριν 10 χρόνια δεν ξανάρθαν οι Πέρσες στο Μαραθώνα; Τι έκαναν οι Αθηναίοι από τότε; Τίποτα… Και τώρα που τους είδαν εδώ; Άφησαν το Λεωνίδα να πάει μόνος του με 300. Καλά να πάθουν λοιπόν. Όχι μόνο δεν είναι άδικη η απόφασή μου, αλλά την αξίζουν κιόλας τη μοίρα αυτή οι Αθηναίοι. Πιστεύεις δηλαδή πως τούτος ο λαός ψαράδων και ελαιοπαραγωγών είναι ικανός για κάτι καλύτερο;

Επειδή όμως η Εκκλησία δε θα δεχτεί τα μέτρα, άκου τι θα κάνουμε. Εσύ θα ψηφίσεις κατά της απόφασης, αν και θα δεχτείς πως είναι αναγκαία. Θα πεις πως υπάρχει και άλλος δρόμος αν και θα αναγνωρίζεις πως τα μέτρα είναι μονόδρομος. Το αντιφατικό της θέσης σου δεν έχει σημασία. Θα φανεί μάλιστα ως περισπούδαστη πολιτική θέση. Μη φοβάσαι ότι θα σε πουν ανακόλουθο. Άλλωστε και εγώ, τα ακριβώς αντίθετα δεν έλεγα πριν εκλεγώ; Έγινε τίποτα; Φύλλο δεν κουνήθηκε… Εγώ πάλι, θα περάσω κρυφά, με νοθεία, απόφαση που θα μου δίνει το απεριόριστο δικαίωμα να λαμβάνω εν λευκώ αποφάσεις, χωρίς έγκριση της Εκκλησίας του Δήμου, στις διαβουλεύσεις μου με τους Πέρσες. Το ξέρω πως θα φέρει αντιδράσεις αυτό. Αλλά όποιος τολμήσει να κινηθεί εναντίον μας θα τον κατηγορούμε ότι κινείται ενάντια στη Δημοκρατία. Ναι, ναι!! Εμείς εκλεχθήκαμε και δεν έχει σημασία αν δεν συμμορφωνόμαστε σε κανένα θεσμό. Εμείς είμαστε οι θεσμοί! Όποιος κινηθεί εναντίον μας λοιπόν, θα το κατηγορούμε για προδότη, φιλομοναρχικό, πεισιστρατίδη κλπ κλπ. Και αν όλα αυτά αποτύχουν θα στείλουμε στους Δελφούς, στην Πυθία, μήνυμα να βγάλει χρησμό πως οι Πέρσες είναι αναγκαίοι. Και όχι μόνο αναγκαίοι, αλλά Θείο δώρο, απευθείας απεσταλμένοι του Απόλλωνα για το καλό μας. Και τα παπαγαλάκια οι ιερείς της θα το διαδώσουν παντού. Θα τους πείσουν όλους πως αυτή είναι η αλήθεια.

Με όλα αυτά δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα. Ο θερμοκέφαλος Λεωνίδας ήταν ότι καλύτερο. Από τη μια θα δημιουργεί τύψεις στους Αθηναίους ότι δεν στάθηκαν έτσι όπως έπρεπε όταν έπρεπε, άρα αξίζουν το κακό που τους επιφυλάσσεται. Από την άλλη, θα αποτελεί παράδειγμα του μάταιου του αγώνα. Και τι κατάλαβε που πήγε και σκοτώθηκε; Και πήρε και 300 παλικάρια στο λαιμό του; Εξαγρίωσε τον Ξέρξη και τώρα άντε να τον ηρεμήσω εγώ.

Αυτά φίλε Αριστείδη. Η ιστορία θα μας δικαιώσει!

Με τιμή
Θεμιστοκλής, Στρατηγός – Αρχηγός της Δημοκρατικής Παράταξης


Από τον φίλο Λυκίνοο και το μέγα αμπελοσοφικό του

Τρίτη, 11 Μαΐου 2010

Για να περνά η ώρα...!


...
Συμπλήρωσε ότι θα συνεχίσει να ασκεί κριτική στην κυβέρνηση, αφού δεν είναι δυνατόν οι μόνες φωνές κατά της κυβέρνησης να είναι αυτές στο δρόμο.

Σωστά. Κάποιοι πρέπει να μεταφέρουν και τι κρίσεις γίνονται στα σαλόνια

Μιλάν όλοι, μιλάν και οι κώλοι


Εμείς ξέρουμε, εσύ που το έμαθες;



Να σου δώσω τον ολόκληρο μισθό μου να μου δώσεις τις μειωμένες αποδοχές σου;



Έλα ρε. Κρίμα...! Να περάσω να αφήσω κανένα ψιλό για σουβλάκι;



Τα ακίνητα ήταν πραγματικά όμως, και το γαμίσι που φάγαμε όταν από θαύμα το νερό μετουσιώθηκε σε τσιμέντο...Πόσα χρήματα έχασε το δημόσιο, εμείς δηλαδή, από τις πνευματικές σχέσεις;



Τελικά κάποιοι είτε μιλούν είτε κλάνουν τον ίδιο κρότο κάνουν...!

Δεν σκέφτετεται κανείς την ανάπτυξη;



Είστε τρελοί;
300 βουλευτές σε περίοδο κρίσης και χοντρής λιτότητας;
Δεν είναι δυνατόν να χρειάζεται να λαδώσουν οι ευυπόληπτοι επιχειρηματίες εώς 300 άτομα.

Μείωση ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
200
100
Να μείνει και τίποτα για την Ελβετία

Δευτέρα, 10 Μαΐου 2010

Ενός ανδρός αρχή(δι)


Την Πέμπτη 6 Μαΐου ψηφίστηκε από τη Βουλή των Ελλήνων ο νόμος 3845/2010. Στην παρ. 4 του πρώτου άρθρου του νόμου αυτού παρέχεται στον Υπουργό Οικονομικών η εξουσιοδότηση να εκπροσωπεί το Ελληνικό Δημόσιο και να υπογράφει κάθε μνημόνιο, συμφωνία ή σύμβαση που είναι αναγκαία για την εφαρμογή του μηχανισμού στήριξης της ελληνικής οικονομίας από τα κράτη μέλη της Ευρωζώνης και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Στην ίδια διάταξη προβλέφθηκε ότι όλα τα παραπάνω μνημόνια, συμφωνίες ή συμβάσεις θα υποβάλλονται στη Βουλή για κύρωση.



Δηλαδή ποιό κοινοβούλιο και παπαριές καμαρωτές, και ποιά Δημοκρατία εδώ που τα λέμε. Ότι αποφασίσει η τρόικα θα το εφαρμόσουμε.


Τελικά δεν βάζουμε πλάτη... Κώλο στήνουμε!

Ευτυχώς οι αρχηγοί θα κάνουν τα πάντα για μένα...χωρίς εμένα



Υ.Γ. Τι τους θέλουμε 300; Τι τους θέλουμε 200; Τι τους θέλουμε 2;

Δημοκρατία είναι να σε κυβερνά ένας...!

Παρασκευή, 7 Μαΐου 2010

Για ένα κομμάτι ψωμί...

Ευχαριστώ για την υπενθίμηση Ηώ...

Πέμπτη, 6 Μαΐου 2010

Για να μπαίνουν τα ζητήματα στη σωστή τους βάση...

Το θέμα δεν είναι γιατί οι υπάλληλοι ήταν κλειδωμένοι μέσα στο κτήριο της τράπεζας, αλλά γιατί δεν φορούσαν την αλυσίδα με την μπάλα...!

Δήλωση αφοσίωσης


Βγήκαν πάλι στη Βουλή οι εκπρόσωποι του ολιγαρχικού μας πολιτεύματος και μας έφεραν ακόμη μια φορά μπροστά στις ευθύνες μας.

Ή είμαστε με το κοινοβουλευτικό σύστημα όπως αυτό εκφράζεται κυρίως από τα δυο σάπια και διεφθαρμένα κόμματα εξουσίας, και τον κολαούζο Λά.Ο.Σ. ή είμαστε με τους δολοφόνους, ηλίθιους ή προβοκάτορες.

Μαζί και τα παπαγαλάκια τους στα Μέσα Μαζικής Εξαχρείωσης που άρχισαν ήδη να ζητούν πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων. "Συμφωνείς ή διαφωνείς; Είσαι με μας, τους έννομους ή με αυτούς τους κακούργους;"
Δηλαδή να μην είμαι ούτε με τον έναν ούτε με τον άλλο δεν μπορεί να συμβαίνει ρε μαλάκες;
Δηλαδή το να θεωρώ το πολίτευμά μας μια τεράστια παπαριά που πρέπει να άλλάξει αλλά να είμαι ενάντια στην κακουργηματική συμπεριφορά δεν παίζει;
Τι θέσφατα και ιερά δημιουργείτε για να θέτετε τα ψευτοδιλήμματα σας;
Τι θα πει Βουλή; Ένα κτήριο είναι και ο συμβολισμός του σταματά εκεί που θέλουμε εμείς και όχι εσείς.
Τι θα πεί Σύνταγμα; Το κατέβασε κανείς σας από κανένα βουνό αφού του το έδωσε κάποιος θεός και είπε ότι αυτό είναι αναλλοίωτο στο χρόνο και πάνω από τους ανθρώπους που αντί να υπηρετεί τα συμφέροντά τους θα το υπηρετούν αυτοί;
Τι θα πει νόμος; Ο Πλάτωνας απάντησε σε αυτό που κάνετε, δηλαδή να νομοθετείται για ημετέρους και δυνατούς : "Ο Νόμος αν δεν είναι η εύρεση του πραγματικού, δεν είναι νόμος αλλά τυραννικόν πρόσταγμα"
Και ξέρετε την γνώμη των αρχαίων ημών προγόνων (αυτών που έχτισαν πάνω στην Ακρόπολη ντε!) για τους τυράννους και τους τυραννοκτόνους.

Μπορείτε να δουλεύεται λίγους για πολύ ή πολλούς για λίγο αλλά όχι όλους για πάντα!

Ανακοίνωση κουκουλοφόρων, ηλιθίων και προβοκατόρων.


Μας ήρθε η προκύρηξη και την αναδημοσιεύουμε όπως είναι σε αποκλειστικότητα:
"Αγαπητοί νοικοκυραίοι, αγωνιστές και πολιτικοί.
Χρόνια τώρα προσφέρουμε τις πολύτιμες υπηρεσίες μας στην κοινωνία. Είμαστε διαφορετικοί και ορμώμενοι από άλλα εφαλτήρια και ελατήρια. Άλλοι από μας είναι απλώς τόσο ηλίθιοι που καταντά εγκληματικό. Άλλοι είμαστε τόσο αφοσιωμένοι προβοκάτορες που απλώς μας συνεπαίρνει η αίσθηση καθήκοντος.

Ελπίζουμε ότι το μεμωνομένο όσο και ατυχές αυτό περιστατικό να μην αλλάξει την γνώμη σας για εμάς που προσπαθούμε τόσο σκληρά.

Μέχρι την αμαύρωση του επόμενου αγώνα λοιπόν"

-Τρία
-Να τη φας και να 'ναι κρύα


Τι θέλει να πει ο ποιητής χαμογελαστός;
Α. Με τα μέτρα θα πάρετε τα τρία (μου;/τα κότερα;)
Β. Από τα τρία θα πάρετε το μεσαίο και μακρύτερο.
Γ. Από τα τρία θα πάρετε και τα τρία (είναι πιο χοντρό)
Δ. Σε τρια τέρμινα θα πάρεις τα τρία
Ε. Τρίτοι θα τερματίσετε (ότι ομάδα και να είστε - εκτός Π.Α.Ο.)
Στ.Είμαστε δυο-είμαστε τρεις, είσαστε χίλιοι δεκατρείς
Ζ. Θα σου έδειχνα κωλοδάχτυλο αλλά επειδή μας παίρνουν οι κάμερες θα δείξω 3 δάχτυλα
Η. Τι είναι η πατρίδα μας; Μην είναι οι κάμποι; Μην είναι τα βουνά; Μην είναι τα τρια του Βγενό;
Θ. Είναι οι τρεις βασικές υποδομές ασφαλείας που λείπουν από το κτήριο της τράπεζας της Marfin (πυρασφάλεια, πυρόσβεση, έξοδος κινδύνου)
Ι. Είναι οι τρεις λόγοι που το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχει για να ανοίξει η έξοδος 1.Είσαι υπάλληλος 2.που δεν σχόλασες 3. και δεν απεργείς.
Κ. Πρώτος είπα ότι πρέπει οι πολιτικοί να έχουν φανερό πόθεν έσχες πριν μπουν στην πολιτική και βγαίνοντας. Κάνω την αρχή και δηλώνω τα τρία κότερά μου πριν μπω λοιπόν.
Ίσως βέβαια δεν έχει τόσο βαθύ νόημα αλλά σημαίνει απλώς "Μαλάκα εγώ έχω τρία κότερα και συ και τα παιδιά σου δεν θα έχετε ούτε για να φάτε " σωστό και αυτό...

-Έχω τρία κότερα ρε μαλάκα, και θα φτιάξω και άλλα όσο εσύ θα γαμιέσαι από τα μέτρα που σου πήρανε


«Κάντε κότερα, ρε πούστη, κότερα». Τότε, ο Ανδρέας Βγενόπουλος χαμογελάει και του δείχνει τρία δάχτυλα (φωτό). Δηλαδή, έχει τρία κότερα. Από σατανική σύμπτωση, οι νεκροί υπάλληλοι είναι τρεις – όσα και τα κότερα. Όχι, μια γυναίκα ήταν έγκυος – ε, όλο και κάνα φουσκωτό θα έχει ο κ. Βγενόπουλος πάνω στα κότερά του, για να είναι ακριβής αριθμητικά ο συμβολισμός.

Σκέφτομαι πως ο Βγενόπουλος σηκώνει τα τρία δάχτυλα, όπως τα σηκώνει στον Πατέρα, όταν κάνουν πλάκες για τα κότερά τους και συγκρίνουν τις περιουσίες τους.

Τα βίντεο με τις αποδοκιμασίες και την επίθεση στον κ. Βγενόπουλο δεν έπαιξαν στα δελτία ειδήσεων, αν και όλα τα κανάλια ήταν εκεί. Η Marfin είναι μεγάλη εταιρία και, αν σου κόψει τη διαφήμιση, μπορεί να σε πεθάνει οικονομικά –κατά τ’ άλλα, ο κ. Βγενόπουλος διατυμπανίζει πως δεν είναι διαπλεκόμενος.

Να είστε σίγουροι πως, αν οι αντιεξουσιαστές πλήρωναν για διαφήμιση στα κανάλια, κανείς δεν θα τους αποκαλούσε "δολοφόνους". Πολλοί δολοφόνοι διαφημίζονται στα κανάλια και κανείς δεν τους χαρακτηρίζει έτσι.

Αν, βέβαια, ο κ. Βγενόπουλος είχε γνωρίσει χτες την αποθέωση από τους συγκεντρωμένους, τα κανάλια θα έπαιζαν το βίντεο και οι ανεξάρτητοι τηλεδημοσιογράφοι θα έκαναν και τα ανάλογα εγκωμιαστικά σχόλια για τον ακέραιο και αυτοδημιούργητο επιχειρηματία.
από τον πιτσιρίκο εδώ


Τετάρτη, 5 Μαΐου 2010

Για το θεαθήναι

Πάλι βγήκαν τα παπαγαλάκια και μιλάνε για το πως μας βλέπουν οι ξένοι. Λες και πριν μας έβλεπαν καλά.
Τι θέλετε κύριοι δηλαδή;
Να κάνουμε τις μυξοπαρθένες και αφού μας γαμήσουν να κρεμάσουμε στο μπαλκόνι το σεντόνι με το αίμα να δείξουμε την αγνότητά μας.
Αν είναι να γαμηθείς τουλάχιστον να το κάνεις με αξιοπρέπεια. Και αν δεν γουστάρεις μη χαλαρώσεις να το απολαύσεις. Ας ματώσουν για να στο χώσουν.

You'll get your balls to the wall

Δεν είναι δυνατόν να πιστεύεις ότι όταν σπέρνεις για χρόνια θύελες δεν θα θερίσεις στο τέλος κεραυνούς.

Έγκλημα ιδιαζόντως ειδεχθές

Τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους. Μεταξύ τους και μια έγκυος γυναίκα.
Δεν νομίζω ότι ο συντριπτικός αυτός πόνος για την απώλεια μπορεί να συγκριθεί με κάτι. Να εξισωθεί με κάτι.
Δεν ύπάρχει άλλος χαρακτηρισμός για ότι έγινε. Ήταν έγκλημα ιδιαζόντως ειδεχθες.

the FPA files


Κοίτα ρε κάτι συμπτώσεις

Κάηκε το κτήριο του υπουργείου οικονομικών (η οικονομία είχε καεί εδώ και χρόνια) και τι είχε μεταφερθεί προσφάτως εκεί;

Οι πιο σοβαρές υποθέσεις μη καταβολής ΦΠΑ...

Και να ύποθέσω, εφόσον ζούμε στην Ελλάδα ότι δεν υπήρχαν αντίγραφα, ούτε καν ψηφιακά...

Ρε γμτ, γίνεσαι μετά συνωμοσιολόγος ακόμη και αν δεν είσαι;

Ας περιμένουμε να δούμε

Ιερό ή μπουρδέλο η Βουλή;


Στην Δημοκρατία ιερή είναι μόνο η άποψη και αυτό είναι υπό αμφισβήτηση.Ένα κτήριο από μόνο του δεν είναι τίποτα.

Η Ακρόπολη κατά τα χρόνια αυτών που την οραματίστηκαν και την έκτισαν γινόταν στόχος κατάληψης για την εξουσία (βλ।Πεισίστρατος)

Η Βουλή είναι σύμβολο (υποιτίθεται) της Βούλησης του Ελληνικού λαού. Αν αποφασίσει ο λαός να την κάψει αυτή είναι η βούλησή του. Αυτά περί ιερότητας και όχι περί καψίματος.

Τρεις νεκροί; Γιατί ρε γαμώτο;

...

Έστω και τώρα...

Αν είχατε κατέβει στους δρόμους τον Δεκέμβρη 2008 αγαπητοί μου νοικοκυραίοι .
Αν είχατε εμπιστευθεί το συναίσθημα του 15χρονου.
Αν δεν σας είχαν κάνει τα ΜΜΕ να χεστείτε πάνω σας.
Αν δεν φοβόσασταν για τα νοικοκυριά σας ίσως σήμερα να τα είχατε σώσει.

Σας πήραμε τα μέτρα, και θα σας τα ξαναπάρουμε...

Πήρε μπροστά ο Γιώργαρος, άρχισε τις αλλαγές!


Δευτέρα, 3 Μαΐου 2010

Κανένας τουρίστας στην Ελλάδα! Ελευθερώστε τους Έλληνες!

Έχουμε χούντα। Πανίσχυρη πολιτικοοικονομική χούντα με τη στήριξη των ΜΜΕ. Ας δώσουμε στους πολίτες του κόσμου την ευκαιρία να μάθουν για την σύγχρονη ελληνική χούντα, ας τους εξηγήσουμε πως είμαστε υποδουλωμένοι και ας τους ζητήσουμε να μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε απ’ αυτήν. Ας τους ζητήσουμε να μποϋκοτάρουν τη χώρα μας, μέχρι να πέσει η χούντα.
από τον pitsiriko εδώ

Κυριακή, 2 Μαΐου 2010

Συνολικές προβολές σελίδας