Τρίτη, 28 Ιουλίου 2009

Μέχρι και αγιογραφίες το κάνανε

Νομίζω ότι όποια αμφισβήτηση και να υπάρχει η εικόνα πιο πάνω δίνει ξεκάθαρες απαντήσεις.

Όποιος έχει τη μύγα... να την κρατήσει..!

Τελικά στο ντοκυμανταίρ δεν αναφέρεται ότι αυτές οι μορφές είναι ρασσοφόροι ή παπάδες αλλά όποιος έχει τη μύγα ... μυγιάζεται.
με αφορμή ανάρετηση της Ροδιάς και δημοσίευμα των Νέων

Κίνηση στο facebook...

Φαίνεται ότι κάποιοι οργανώνονται...

http://www.facebook.com/group.php?gid=127648368295&ref=nf

Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2009

Λοιπόν θα καταστρατηγείται η ελευθερία, θα αλλάζει η ιστορία και θα καθόμαστε απαθείς;


Μήπως πρέπει να οργανώσουμε κάποιου είδους διαμαρτυρία για την απαράδεκτη λογοκρισία που επέβαλε, με απίστευτη ταχύτητα, η εκκλησία στους πολιτικούς οσφυοκάμπτες που για μικροπολιτικά οφέλη δεν διστάζουν να κρεουργήσουν την Ιστορία και να φιμώσουν την Ελευθερία λόγου;

Απεταξάμην τον Γαυρά;
- Απεταξάμην, απεταξάμην...
Updated

sledgeHammer


«Η Ελλάδα, δυστυχώς, δεν έχει ιδιαίτερη σχέση με την Ευρώπη και τη Δημοκρατία. Και δεν είναι μόνο ζήτημα κράτους, που έχει τη βασική ευθύνη, αλλά καθένας από μας θέλει να γίνει ταυτόχρονα χωροφύλακας και δικαστής. Πρέπει επιτέλους να γίνουμε πιο δημοκρατικοί και πιο πολιτισμένοι Ευρωπαίοι. Κανονικοί άνθρωποι...», δήλωσε χτες στα «ΝΕΑ» ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς για την προκλητική λογοκρισία κατ΄ εντολήν της Ιεράς Συνόδου σε ενημερωτικό φιλμάκι του στο Νέο Μουσείο Ακρόπολης, η οποία έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων και έχει κάνει το γύρο του κόσμου μέσω διεθνών ειδησεογραφικών πρακτορείων (Reuters, Αssociated Ρress).

Το φιλμάκι, που προβάλλεται στον προθάλαμο της γυάλινης αίθουσας με τα γλυπτά του Παρθενώνα, περικόπηκε βάναυσα από το υπουργείο Πολιτισμού ύστερα από πιεστικό «διάβημα» της Εκκλησίας, επειδή εμφανίζονταν να σφυροκοπούν τα μάρμαρα του αρχαίου ναού μαύρες φιγούρες, οι οποίες κατά την Ιερά Σύνοδο παρέπεμπαν σε ορθόδοξους ιερείς. Και αυτό παρ΄ ότι είναι παγκοίνως γνωστό πως εκατοντάδες ναοί χτίστηκαν πάνω στα διαλυμένα κατάλοιπα αρχαίων ναών και με τα αρχιτεκτονικά μέλη τους ή κομμάτια αρχαίων αγαλμάτων.

«Είναι απαράδεκτο να υποκύπτει η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να παρεμβαίνει σε ένα φιλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα», ήταν η πρώτη αντίδραση του Κώστα Γαβρά. «Η Εκκλησία πάντοτε αρνείται την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει από όλες αυτές τις μικρότητες».

«Το Μουσείο Ακρόπολης, για ενημέρωση των επισκεπτών του, δημιούργησε ένα video 13 λεπτών», ανέφερε από την πλευρά του σε δήλωσή του, το Σάββατο, ο πρόεδρος του Οργανισμού Ανέγερσης Νέου Μουσείου Ακρόπολης Δημήτρης Παντερμαλής.
«Στην απαρίθμηση των περιπετειών του Παρθενώνα από την αρχαιότητα έως τα νεώτερα χρόνια, για την απόδοση των καταστροφών η ομάδα εργασίας δανείστηκε ένα απόσπασμα ενός λεπτού και 40 δευτερολέπτων από ένα ντοκιμαντέρ του Κώστα Γαβρά. Ορισμένοι εξέλαβαν τις μικρές μορφές (σε κινούμενα σχέδια) που αναρριχώνται σε κλίμακες ως ρασοφόρους και όχι ως ανθρώπους της εποχής. Προς αποφυγήν κάθε παρεξήγησης και δεδομένου ότι η μεν περίοδος καταστροφής είναι πέραν κάθε αμφιβολίας, αλλά οι συνθήκες άγνωστες, κρίθηκε σκόπιμο να παραμείνει η αναφορά στο γεγονός ως είχε και να εκπέσει ένα πλάνο 12 δευτερολέπτων, το οποίο έτσι και αλλιώς δεν έχει σχέση με την ουσία και ασφαλώς δεν αποτελεί κανενός είδους λογοκρισία».

«Λυπάμαι πολύ τον φουκαρά τον διευθυντή του μουσείου, γιατί προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα», απαντούσε μιλώντας στα «ΝΕΑ» ο Κώστας Γαβράς. «Προφανώς εξετέλεσε άνωθεν υπουργικές εντολές. Θα μπορούσε, όπως θα γινόταν σε κάθε δημοκρατική χώρα, να με πάρει τηλέφωνο και να το κουβεντιάσουμε. Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό. Έχει γίνει πάρα πολλές φορές στο παρελθόν. Τα αγάλματα που έφτιαχναν στην αρχαία Ελλάδα τα έκανε καθένας όπως ήθελε και κανείς δεν του έλεγε τίποτα. Εδώ διάφορα Ιερατεία κάνουν ό,τι θέλουν».

«Δεν σέβεται την ιστορική αλήθεια» Στην απόφαση του υπουργείου Πολιτισμού για περικοπή του φιλμ αντέδρασε έντονα και το ΠΑΣΟΚ, που τη χαρακτήρισε «πολιτικά απαράδεκτη». «Η απόφαση δεν σέβεται την ιστορική αλήθεια και προσβάλλει το καλλιτεχνικό έργο», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η πολιτική εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Πολιτισμού, Μαρία Δαμανάκη. Ιστορίες εκκλησιαστικής λογοκρισίας 1925: Η Εκκλησία απαιτεί από το υπουργείο Παιδείας την απομάκρυνση καθηγητών της Μαρασλείου Ακαδημίας ως «διαστροφείς της ελληνικής γλώσσας».


1954: Η Ιερά Σύνοδος ζητεί αφορισμό του Νίκου Καζαντζάκη για τον «Τελευταίο πειρασμό» και τον «Καπετάν Μιχάλη».
1991: Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης σταματά τα γυρίσματα της ταινίας του Θόδωρου Αγγελόπουλου «Το μετέωρο βήμα του πελαργού», γιατί «πλήττει τα χρηστά ήθη».
1995: Καθοδηγούμενοι από τη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης βιαιοπραγούν σε συναυλία στη Ροτόντα, διεκδικώντας χρήση της ως ναού.
2000: Με μήνυση «χριστιανικού σωματείου», το Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης κρίνει ως «κακόβουλη βλασφημία» το περιεχόμενο του «Μ εις την ν» του Μίμη Ανδρουλάκη και το απαγορεύει προσωρινά.
2003: Με εισαγγελική παραγγελία αποσύρεται ως «βλάσφημο», το κόμικ «Ζωή του Ιησού» του Αυστριακού Γκέρχαρντ Χάντερερ (πρόσφατα δικαιώθηκε). Αποκαθηλώνεται ως «βλάσφημο» έργο του Βέλγου Τιερί Ντε Κορντιέ στη διεθνή εικαστική έκθεση Οutlook.
2004: Με αίτημα μητροπολίτη εξορίζεται ο «Πλούτος» του Αριστοφάνη (με τον Λάκη Λαζόπουλο) και οι «Επτά επί Θήβας» (με τον Γιώργο Κιμούλη) από υπαίθριο θεατράκι δίπλα σε ναό, στις Σέρρες.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=4&artId=4528592


Δείτε ακόμη: http://roides.wordpress.com/2009/07/27/27july09/
Τόλμησε λοιπόν ο διεθνώς άγνωστος Μεσσήνιος πολιτευτής της δεξιάς κουλτούρας (φωτ.) να λογοκρίνει τον διεθνούς φήμης τιμημένο Έλληνα σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά, έναν άνθρωπο με πολιτική άποψη που σε δύσκολους καιρούς όταν η παράταξη Σαμαρά δολοφονούσε πολιτικούς αντιπάλους με το παρακράτος της, έδωσε βροντερό παρόν με την ταινία «Ζ» που έμεινε κλασική στην ιστορία του Κινηματογράφου.
Η λογοκρισία έγινε ύστερα από απαίτηση της αμαρτωλής Ιεράς Συνόδου του Μαμωνά, μιας ομάδας ανθρώπων που λίγο καιρό πριν αυτοεξευτελίστηκε αθωώνοντας τον κλέφτη και σαρκικά αμαρτωλό (με τα εκκλησιαστικά κριτήρια) συνάδελφό της άγιο Παντελεήμονα για να τον καταδικάσει θέλοντας και μη ντροπιασμένη μετά με διαταγή του Εισαγγελέα, μιας Συνόδου που την ώρα που η κυβέρνηση φορολογεί ληστρικά και παράνομα με έκτακτες εισφορές ειλικρινείς φορολογούμενους, ηγείται μιας αστρονομικά πλούσιας Εκκλησίας, φοροδιαφεύγουσας, φοροαπαλασσόμενης και προκλητικά σκληρόκαρδης απέναντι στον ανθρώπινο πόνο.
Μιας Εκκλησίας που είναι τόσο βυθισμένη στην αμαρτία που δεν τολμάει να καθαιρέσει διαβόητους κληρικούς που η δυσοσμία που αποπνέουν τρέπει σε φυγή τα τετράποδα των χοιροστασίων.


Είναι ξεκάθαρο όμως όσο ποτέ ότι με την παρέμβαση στο φιλμάκι η ελευθερία της έκφρασης, μέγιστο αγαθό της δημοκρατίας, έχει... τσαλαπατηθεί. Πρώτα απ' όλα, κάποιοι αποφάσισαν να παρέμβουν και να αλλοιώσουν, επί της ουσίας, ένα καλλιτεχνικό έργο -πράξη απαράδεκτη σ' ένα δημοκρατικό πολίτευμα, συνηθισμένη σε θεοκρατικά και ανελεύθερα καθεστώτα- χωρίς καν να ρωτήσουν τον δημιουργό του. Και μάλιστα για να απαλείψουν από αυτό στοιχεία ιστορικά αποδεδειγμένα. Είναι αξιοσημείωτο, επίσης, ότι ακόμα και μετά την οργισμένη αντίδραση του Κώστα Γαβρά με δηλώσεις του στην «Ε» και το «Μέγκα», οι υπεύθυνοι του Μουσείου συνεχίζουν να τον αγνοούν. Ο ίδιος μίλησε για «απαράδεκτη λογοκρισία, λυπηρή για την Ελλάδα», για «πρακτικές Σοβιετικής Ενωσης» και ζήτησε να αφαιρεθεί το όνομά του από το απόσπασμα αφού δεν είναι πλέον δημιούργημά του. Παρ' όλα αυτά, το όνομά του υπήρχε χθες στους τίτλους τέλους του βίντεο.

Οσοι λογόκριναν το φιλμ του Γαβρά μάλλον δεν πρέπει να έχουν πλήρη συναίσθηση του μεγέθους της πράξης τους. Αν μπορούσαν να φανταστούν τον αντίκτυπό της στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, δεν θα είχαν πειράξει ούτε χιλιοστό από το φιλμάκι. Η είδηση κάνει, κυριολεκτικά, τον γύρο του κόσμου. Ο Κώστας Γαβράς δεν είναι κάποιος δημιουργός της περιφέρειας. Ο σκηνοθέτης του «Ζ» έχει τιμηθεί με αρκετά διεθνή βραβεία, ανάμεσά τους και Οσκαρ το 1983 για τη διασκευή σεναρίου στον «Αγνοούμενο». Εκτός από τη Γαλλία έχει γυρίσει ταινίες και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, στην Αμερική. Δεν υπάρχει σοβαρό μέσο ενημέρωσης του πλανήτη («Λε Μοντ», Ασ. Πρες, Γαλλικό Πρακτορείο, «Νουβέλ Ομπσερβατέρ», «Νιου Γιορκ Τάιμς») που να μη φιλοξενεί τη «λογοκρισία Γαβρά στην Ελλάδα». Κρίμα και κακή αρχή για ένα νέο Μουσείο, που προσπαθεί να πείσει τη διεθνή κοινή γνώμη για το δίκαιο αίτημα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα. Μην ξαφνιαστείτε αν οι επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου μας πουν τώρα: «Σε ποιο Νέο Νέο Μουσείο θέλετε να τοποθετήσετε τα γλυπτά; Σε αυτό που διοικούν οι ιερωμένοι και η Αρχιεπισκοπή Αθηνών;».
http://www.enet.gr/?i=news.el.texnes&id=67379

Ο Ναπολέων είχε Βατερλώ και ο Χίτλερ Βατοπέδι!




Είναι μεγάλος παίκτης ο τύπος που το έφτιαξε... Εύγε!

Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2009

Πνίχτε λούγκρες τα κουνέλια

Tenacious D tribute...











Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2009

Αντίο και ευχαριστώ για τα ψάρια, Μαλιακού παρακαλώ.

Ψάρια από τον Μαλιακό έφαγε ο υπουργός υγείας κατά την επίσκεψη του στην Φθιώτιδα στέλνοντας μήνυμα για την καθαρότητα των νερών. Ο κύριος Αβραμόπουλος αναρωτήθηκε για ποιό λόγο εξακολουθεί να υπάρχει ανησυχία...αφού όλοι οι επιστήμονες διαβεβαιώνουν ότι ο Μαλιακός κόλπος είναι κατάλληλος τόσο για την κατανάλωση ψαριών όσο και για μπάνιο.
http://troktiko.blogspot.com/2009/07/blog-post_1971.html

Στη φωτογραφία ο υπουργός μετά το φαγητο κατά τη διάρκεια του επιδορπίου...

Περιμένοντας τη φωτιά


Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2009

Κρουστοπανήγυρις 2 - Percuassion camp 2



Πέρσυ στο νομό Άρτας στο χωριό Κομμένο, δίπλα στον Άραχθο ποταμό έγινε το 1ο επταήμερο φεστιβάλ κρουστών Κρουστοπανήγιρις.

Το φεστιβάλ έγινε για την επέτειο μνήμης του ολοκαυτώματος του Κομμένου την 16η Αυγούστου 1943 από τους Γερμανούς κατακτητές (317 εκτελεσθέντες).

Για φέτος δείτε λεπτομέρειες
http://percussioncamp.gr/
http://www.kommeno-artas.gr/

Το διαφημιστικό που παίζει το είχα μοντάρει πέρσυ.
Φέτος μόλις τέλειωσα το μοντάζ και το post production για το ντοκυμανταίρ του περσινού φεστιβάλ για τον δήμο Κομμένου.

Poutin-ιες


Η Ρωσία ψήφισε νόμο με τον οποίο διευκολύνει τις υπηρεσίες ασφαλείας να ελέγχουν την προσωπική αλληλογραφία. Το νέο νόμο καταδίκασαν οργανώσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενώ πολιτικοί αναλυτές τον χαρακτήρισαν αντισυνταγματικό και υποστήριξαν ότι πρόκειται για ένα από τα τελευταία βήματα της Ρωσίας στην πορεία προς ένα ολοκληρωτικό κράτος.Στις ταχυδρομικές υπηρεσίες θα τοποθετηθούν κάμερες παρακολούθησης και θα δημιουργηθούν ειδικές αίθουσες, όπου οι αρχές θα ανοίγουν την αλληλογραφία όσων θεωρούνται ύποπτοι ότι σκοπεύουν ή έχουν ήδη παραβιάσει τους νόμους. Μήνες διαδηλώσεων λόγω της οικονομικής ύφεσης, έχουν προκαλέσει εκνευρισμό στην κυβέρνηση η οποία φοβάται μαζική κοινωνική αναταραχή.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1035413&lngDtrID=245


Φαίνεται ότι η θητεία στην παλαι ποτε κραταιά KGB έχει δώσει στον πρωθυπουργό της Ρωσίας συγκεκριμένο τρόπο σκέψης.
Βέβαια δεν είναι μόνο αυτός. Σε ένα κράτος που οι δημόσιοι λειτουργοί του δρούσαν μέσα σε ένα ασφυκτικό πλαίσιο κρατικής εξουσίας μάλλον αυτέ οι συμπεριφορές θα είναι αν όχι επιβεβλημένες τουλάχιστον ανεκτές.
Εκεί που χρειάζεται να σρέψουμε την προσοχή μας είναι ότι η κοινωνική αναταραχή που προκαλεί η κρίση είναι η αιτία των μέτρων περιορισμού της ελευθερίας.

Και αν δεν μας ξαφνιάζει, λόφω των ιδιαιτεροτήτων, τι συμβαίνει εκεί ας προσέξουμε τι συμβαίνει εδώ με το internet και τα blogs.

Μια, κατά γενική ομολογία, αποτυχημένη κυβέρνηση προσπαθεί να περιορίσει την δυνατότητα εκφοράς ελεύθερου λόγου στα blogs.
Με κυρίαρχη την δυσοσμία των σκανδάλων, της διαπλοκής, της κρατικής αναλγησίας (διακυβερνητικό και διαχρονικό αυτό) η κυβέρνηση επιτέθηκε κανονικά στα blog βάζοντας έναν λειτουργό μιας άλλης εξουσίας να γνωμοδοτήσει ώστε το μακρύ χέρι του νόμου να μην έχει γραφειοκρατικά προβλήματα στις κινήσεις του.
Βέβαια είναι αμφίβολο αν θα περάσει από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και αυτό το ξέρουν αλλά μέχρι τότε κάποιους λογαριασμούς θα κανονίσουν και όλο και κάποιους θα εκφοβίσουν, άσε που δεν θα είναι πια κυβέρνηση.
Θέλω να δω αν το Πα.Σο.Κ. θα αποδεχτεί την γνωμοδότηση θα κάνει κάτι να την απορρίψει ή απλώς θα τη χρησιμοποιήσει μέχρι να τελεσιδικήσουν όσα επισόδεια συμβούν. Θα δούμε.

Σε περιόδους κρίσης και έκπτωσης κάθε κυβερνιτικός σχηματισμός που έχει αρπαχτεί από την καρέκλα της εξουσίας κάνει κάθε τι να παραμείνει. Η δεδομένη διαπλοκή με τα ΜΜΕ μπορεί να βοηθήσει στην στρέβλωση της πραγματικότητας και στην προσπάθεια διατήρησης του συστήματος, ακόμη και αν αλλάξουν οι κυβερνώντες.

Όσο αφορά τα blogs προφανώς υπάρχουν και οι bloggers που ελέγχονται και παίζουν παιχνίδια. Δεδομένο αυτό και μερικές φορές, ευτυχώς, είναι εμετικά εμφανές.

Το πρόβλημα για την εξουσία είναι ότι ο καθένας από μας μπορεί πια να δημοσιοποιήσει τη γνώμη του, η οποία δεν είναι πια "λόγια που τα παίρνει ο αέρας" όταν περάσουν έξω από το στόμα μας και όποιος τα άκουσε όπως τα άκουσε.

Είναι γραμμένα πια τα λόγια και μένουν εκεί μέχρι κάποιος να τα επισκεφτεί τα διαβάσει τα σκεφτεί και τα αξιολογήσει. Scripta manet για όλους και αυτό είναι ζόρικο.

Μόνο που και εμείς οι bloggers πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι ζόρικο και για μας που γράφουμε καθώς θέτουμε εαυτόν υπό κρίση και αξιολόγηση.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2009

Όλα τα μέσα χρησιμοποιεί ο Αβραμόπουλος...


Όλα τα μέσα χρησιμοποιεί ο Αβραμόπουλος για να επιτύχει έναντι της γρίππης. Επιτυχία που θα προσπαθήσει να εξαργυρώσει σε δημοτικότητα δελφίνου την επόμενη μέρα στη Ν.Δ.

Τι του λείπει του χωριάτη;, φούντα με μαργαριτάρι....

Συνεδρίαση, με αντικείμενο θέματα ασφάλειας στην Αθήνα, καθώς η τουριστική περίοδος πλησιάζει στην κορύφωσή της, πραγματοποιείται στο υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης το μεσημέρι της Τρίτης.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1035057&lngDtrID=251

Άλλαξαν τα κάγκελα...

Άλλαξε τα κάγκελα της εισόδου στην πρωθυπουργική κατοικία στην Ιταλία ο Μπερλουσκόνι.

Το ίδιο μοντέλο σκέφτονται να βάλουν και στις επίσημες εισόδους της Ελλάδας, έτσι όπως τα κάνανε...

Όταν οι άλλοι ... εμείς ...

Όταν οι άλλοι πήγαιναν στο φεγγάρι... ...εμείς παίζαμε με το πουλί μας...
και συνεχίζουμε να παίζουμε με πουλιά με δυό κεφάλια, με πουλιά από το Σείριο ή από τη μέσα γη, με πουλιά θαυματουργά. και με αρχαία πουλιά (αυτά γιατί τα δικά τους ήταν πιο μεγάλα).
Όταν μάθουμε ποιό πραγματικά είναι το ποιόν μας και αποφασίσουμε προς τα που θέλουμε να πάμε μπορεί να καταφέρουμε και μεις κάτι.
Μέχρι τότε θα βαυκαλιζόμαστε ... και για την κατάντια μας πάντα θα φταίει κάποιος άλλος...
Και προτιμάμε να κόβουμε λεφτά από την έρευνα, είναι καλλίτερα να τα δίνουμε σε "θεσμούς" πιο ... θαυματουργούς (που φέρνουν και ψήφους).
Όσο για την παιδεία την θέλουμε αγοραία. Άλλωστε υπάρχουν τηλεβιβλιοπώλες που δίνουν τη γνώση που χρειαζόμαστε για την ιστορία την επιστήμη και ότι άλλο χρειάζεται για να παραμείνουμε ηλίθιοι.
Ε και αδερφέ! αν τα πράγματα πάνε και πολύ στραβά κάποιο θαύμα θα μας σώσει...

Δευτέρα, 20 Ιουλίου 2009

"Ματωμένες ασπίδες" και στα αγγλικά...

Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενος. Έστειλα στην Αγγλία υπογεγραμμένο αντίγραφο του συμβολάιου για την έκδοση του μυθιστορήματός μου στα Αγγλικά. Υπολογιζόμενος χρόνος έκδοσης 09/2010.

Σαν ανεξάρτητο από μένα το έργο ξεκινά ένα δικό του ταξίδι. Και να φανταστεί κανείς ότι με προέτρεψαν για να ξεκινήσω να ψάξω εκδότη. Δεν ήταν στις προθέσεις μου όταν το έγραφα.

Εδώ να ευχαριστήσω δημόσια τον Δημήτρη, που σχολιάζει συχνά πυκνά τις αναρτήσεις, για την πρώτη επικοινωνία με τον εκδοτικό.

Ο πόνος φάντασμα

Από την xpslikatzou
Κόβω και το δικό μου χέρι λοιπόν, ότι αυτό ακριβώς έχουν πάθει και οι καναπεδάκηδες. Άμα κάθεσαι πολύ καιρό στον καναπέ, μουδιάζεις ολόκληρος, ψοφάς. Ο εγκέφαλος όμως συνεχίζει να παίρνει σήματα ότι είσαι περδίκι. Και όχι μόνο αυτό, αλλά με την βοήθεια των σκουπιδοερεθισμάτων είναι γεγονός για σένα ότι είσαι ενεργός (πολίτης), πείθεσαι ότι σχεδόν έχεις γίνει σούπερ μαν. Τα πόδια σου, τα βλέπεις και τα νιώθεις ενεργά, είσαι σίγουρος ότι τα χέρια σου κάνουν κάθε μέρα ανακύκλωση και πως ψήφισαν τους σωστούς πολιτικούς, άσε που είσαι οικολόγος απ΄τους λίγους αφού αγαπάς την φύση στα ντοκυμαντέρ. Το δε κεφάλι σου κοντεύει να κάψει φλάντζες απ΄την πολλή σκέψη ποιο θα είναι το επόμενο που θα ψωνίσεις και ποιος θα σου δώσει την επόμενη πιστωτική. Μέχρι σουντόκου κάθεσαι και λύνεις γιατί σου 'πανε ότι έτσι αποφεύγεις το Αλζχάιμερ μην τυχόν και χάσει η ανθρωπότητα τέτοιο λαμπρό μυαλό. Η ζωή σου είναι εντελώς γεμάτη παρεκτός από τις στιγμές που ψάχνεις κανάλι και η οικογένειά σου, γύρω σου στον καναπέ κι αυτή, το ίδιο ευτυχισμένη.
http://xpsilikatzoy.wordpress.com/2009/07/17/phantom-limberal/#comment-56391

Στην Ελλάδα δεν έχουμε αναπήρους, έχουμε Καιάδα

Από τα πράγματα που παρατήρησα όταν πρωτοπήγα στο εξωτερικό ήταν ότι ο αριθμός ανθρώπων με αναπηρία ήταν τρομακτικά μεγαλύτερος άπό ότι είχα συνηθίσει στην Ελλάδα.

Αφού δεν μπορούσα να λύσω το μυστήριο με την αιτίαση ότι οι Έλληνες δεν αποκτούν εύκολα κάποια αναπηρία λόγω φυλετικών προδιαγραφών κατάλαβα ότι στην Εσπερία υπήρχαν οι υποδομές ώστε να βγαίνουν έξω οι άνθρωποι.

Εδώ τους εξορίζουμε στον Καιάδα την μοναξιάς.

Βέβαια αρκετά αργότερα κατάλαβα το τραγικό του πράγματος του να είσαι γονιός και να θες να βγάλεις το καροτσάκι με το παιδί βόλτα. Σιγά μη... αν δεν είσαι αρκετά εκπαιδευμένος δεν γίνεται τίποτα.

Αφορμή για τις σκέψεις μου το ραδιοφωνικό απόσπασμα που άκουσα εδώ http://kaltsovrako.wordpress.com/2009/07/18/0218july2009/#comment-19216
Ακούστε το

Παρασκευή, 17 Ιουλίου 2009

Πως θα ήταν η ζωή μας αν ζούσαμε σε μια τσόντα

Τυπική μέση Ελληνιδα γυναίκα σύζυγος ετοιμάζεται για την καθημερινή ρουτίνα

- Ολες οι γυναικες φτανουν μεχρι 35 ετων. Μετα πεθαινουν
- Δεν υπάρχουν κινέζοι άνδρες
- Οι γυναικες δεν ειναι ποτε εφηβες. Πανε κατευθειαν στα 25 και εχουν κοτσιδακια
- Ολοι οι αντρες πανε γυμναστηριο
- Ολοι οι αντρες εχουν ξυρισμενο σωμα
- Ολες οι γυναικες ειναι ξυρισμενες (παντου)
- Ολοι και ολες εχουν τατουαζ
- Οι γυναίκες δεν έχουν ποτέ πονοκέφαλο
- Οι γυναίκες δεν έχουν ποτέ περίοδο
- Ολοι οι αντρες εχουν μεγαλα και αλυγιστα εργαλεια που τελειωνουν μετα απο καμια ωρα συνεχους απασχολησης
- Στη δουλεια οι υφισταμενες γυναικες εχουν παντοτε ορεξη για ερωτικα παιχνιδια με τους προϊσταμενους τους
- Δεν υπαρχει αντρας που να εργαζεται και να μην υποκυπτει στις ορεξεις της διευθυντριας
- Κατα τη διαρκεια της εφηβειας ο αντρας πηγαινει με ολες του τις συμμαθητριες και δεν υπαρχει η λεξη χυλοπιτα
- Στο στρατοπεδο παντα θα υπαρχει μια γυναικα
- Στις γυναικειες φυλακες ειναι ολες λεσβιες
- Στο συνεργειο αυτοκινητων η γυναικα δεν πληρωνει ποτε με χρηματα
- Οι σωστες συζυγοι ειναι αυτες που ανηκουν σε ολους
- Οι σωστοι συζυγοι ειναι αυτοι χαιρονται να μοιραζονται τη γυναικα τους
- Οταν δυο τυποι πηδανε μια γυναικα δεν υπαρχει ποτε περιπτωση το ενα πεος να ακουμπησει το αλλο. Τα παντα ειναι υπολογισμενα με ακριβεια χιλιοστου
- Ο αντρας ποτε δεν κουραζεται απο τη δουλεια, ποτε δεν δινει προτεραιοτητα σε κατι αλλο και ποτε δεν βλεπει μπαλα
- Οποιοδηποτε παντρεμενο ζευγαρι εχει κορη, πρεπει να αναγκασει τον οικογενειακο φιλο να τη μυησει στον ερωτα
- Οι γυναικες δεν εγκυμονουν και δεν τεκνοποιουν
- Ολοι και ολες ειναι νεοι ωραιοι και επιτυχημενοι
- Δεν υπαρχει αβαφη και αμακιγιαριστη γυναικα
- Σε οποιοδηποτε ταξιδι με οποιοδηποτε μεσο μεταφορας, θα σου κατσει τουλαχιστον μια γκομενα
- Ολες οι γυναικες που ειναι γραμματεις τον παιρνουν
- Ολες οι καθηγητριες πανε με τους μαθητες τους και αντιστοιχα ολοι οι καθηγητες με τις μαθητριες
- Καμια λεσβια δεν ειναι ακριβως λεσβια. Κατα βαθος θελουν και hetero, για αυτο παντοτε εχουν και την απαραιτητη γκαμα σε πλαστικα εξαρτηματα
- Ολοι οι σπιτονοικυρηδες εχουν υπηρετριες
- Αν δεν εχουν σιγουρα η γειτονισα θα συναψει σχεσεις μαζι τους
- Ολα τα μπαλκονια εχουν θεα σε μια γκομενα που τα βγαζει και τον παιρνει ασυστολα
- Καμια γυναικα δεν ξερει να μαγειρευει. Για τις εξαιρεσεις, το γαλα και η σαντιγυ ειναι σεξουαλικα εδεσματα
- Ο καθαριστης πισινας, ο κηπουρος, ο πιτσαδορος και ο ταχυδρομος εχουν παντα μεγαλο οργανο
- Η οδοντιατρος ποτε δεν σου φτιαχνει τα δοντια
- Ο χωρος της μοδας και του γκλαμ δεν εχει αδερφες αλλα μονο εραστες
- Οι γυναίκες φορούν πάντα γόβες-στιλέτο στο κρεβάτι
- 5-10 δευτερόλεπτα φλερταρίσματος είναι πάντα αρκετά
- Αν ένας άγνωστος βρει μια γυμνή γυναίκα να 'χαϊδεύεται' μόνη της, αυτή δεν θα ουρλιάξει τρομαγμένη
- Αντίθετα, θα τον προσκαλεσει να κάνουν σεξ
- Οι γυναίκες χαμογελούν πάντα με ικανοποίηση όταν οι άνδρες τελειωνουν στο πρόσωπο τους
- Οι γυναίκες πάντα μουγκρίζουν ανεξέλεγκτα όταν κάνουν στοματικο
- Οι γυναίκες έρχονται πάντα ταυτόχρονα σε οργασμό με τους άνδρες τους
- Όλες οι γυναίκες ουρλιάζουν στο κρεβάτι
- Οι γυναίκες πάντα χαμογελούν όταν τις παίρνουν ταυτόχρονα από πίσω κι από εμπρός
- Οι νοσοκόμες πάντα κάνουν στοματικο στους ασθενείς σαν μερος της θεραπειας
- Όταν η γκόμενα σου σε πιάσει να πηδάς την καλύτερη της φίλη θα θυμώσει μόνο για 30' και μετά θα συμμετάσχει ευχαρίστως στην παρτουζα
- Οι γυναίκες πάντα δείχνουν ευχάριστα έκπληκτες όταν ανοίγουν το παντελόνι ενός άνδρα και βρίσκουν ενα πεος μέσα
- Οι άνδρες ποτέ δεν χρειάζεται να παρακαλέσουν για σεξ

http://kazani.gr/2008/05/06/pws_8a_itan_i_zwi_mas_an_zousame_se_mia_tsonta.html

Δεν ανοίγουν τελικά τα κλειστά επαγγέλματα στην Ελλάδα

Μετά από αντιδράσεις των πολιτικών οικογενειών αποφασίστηκε να το οριστικό κλείσιμο στα επαγγέλματα για να μην βρεθεί σε κίνδυνο η Δημοκρατία. Έτσι και για τα επόμενα 60 χρόνια θα συνεχίσουν να μας κυβερνούν Μητσοτάκηδες, Παπανδρέου και Καραμανλήδες.
Για την Δημοκρατία ρε γαμώτο...

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2009

Μια κοινωνική προσφορά της Ε.Υ.Π.


Το σήμα δόθηκε από τον Μπους μετά την 11η Σεπτεμβρίου.
Και η πλανητική επιχείρηση σχετικοποίησης των ατομικών δικαιωμάτων άρχισε. Εκείνο το παλιό, ότι «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα» -στην πιο κυνική και ωμή εκδοχή του- άρχισε να αποδίδει καρπούς (Γκουαντάναμο κ.τ.λ.)... Στα καθ' ημάς, πρόβα τζενεράλε για τη σημερινή οργουελική εικόνα (κάμερες, κοριοί και προσπάθεια καθαγιασμού των μεθόδων της ΕΥΠ) ήταν η υπόθεση της 17Ν: δεν υπήρξε στάδιο της όλης επιχείρησης -από τις συλλήψεις μέχρι τις δίκες- που να μη σημειωθούν κραυγαλέες αυθαιρεσίες και ασύστολες παρεκβάσεις. Και όμως: όλες οι σχετικές καταγγελίες θάφτηκαν κάτω από αναρίθμητες στρώσεις φρενίτιδος και θριαμβολογίας, με τη βοήθεια των προθύμων ΜΜΕ, τα οποία περιφρονούσαν τις σοβαρές ενστάσεις και χλεύαζαν τους ενιστάμενους... Το έδαφος είχε καλλιεργηθεί. Και σήμερα είναι πρόσφορο για να δεχτεί τους σπόρους τής εν εξελίξει περιστολής των ατομικών δικαιωμάτων και της εγκατάστασης ενός φαιού, άκρως επικίνδυνου ιστού. Τα άλλοθι έτοιμα (εγκληματικότης, τρομοκρατία). Και η νομιμοποίηση των μεθόδων (απροκάλυπτες παρακολουθήσεις από την ΕΥΠ) έντεχνα προβεβλημένη ως... κοινωνική προσφορά, ώστε να υποβαθμιστεί η καθοριστική συμβολή τους στην ύφανση ενός ανατριχιαστικού καθεστώτος ελέγχου, φόβου και καταστολής

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=16/07/2009&s=o-typos-twn-hlwn

Η απόκτηση παιδιού δεν είναι κατ'αρχήν δικαίωμα

Απεβίωσε η "γηραιότερη μητέρα του κόσμου"
Στα 67 της χρόνια έγινε παγκοσμίως γνωστή, φέρνοντας στον κόσμο τα δίδυμα αγοράκια της, αφού είχε γίνει η γηραιότερη νέα μητέρα. Δύο χρόνια μετά, η Ισπανίδα Μαρία Ντελ Κάρμεν Μπουσάδα απεβίωσε, χάνοντας τη μάχη με τον καρκίνο.

Η ηλικιωμένη που είχε συγκινήσει με την θέληση της να κάνει παιδιά έστω και σε μεγάλη ηλικία, διαγνώσθηκε με καρκίνο αμέσως μετά τη γέννηση του Κρίστιαν και του Πω.
Η ίδια η ηλικιωμένη το 2005, όπως αποκάλυψε ο αδερφός της, είπε ψέματα στους γιατρούς που επρόκειτο να της κάνουν την τεχνητή γονιμοποίηση, λέγοντας πως είναι μόνο 55 χρονών.
http://www.cosmo.gr/News/Spain/244957.html



Παρόλη την ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας που δίνει την δυνατότητα να υπερβούμε τα όρια που θέτει η φύση, κάθε φορά που τα ξεπερνάμε τίθονται νέα ερωτήματα ή δημιουργούνται νέα προβλήματα που πρέπει είτε να επιλύσουμε είτε να απαντήσουμε ως προς την χρήση τους.

Στην πιο πάνω περίπτωση αυτό που παρουσιαζόταν από την θανούσα ως δικαίωμα έχει ως αποτέλεσμα δυο ορφανά παιδάκια. Με τα παιδιά το θέμα είναι πολύπλοκο. Εκτός από τις γυναίκες που επιθυμούν να γίνουν μητέρες σε μεγάλη ηλικία υπάρχουν και ομάδες πληθυσμού που διεκδικούν την απόκτηση παιδιού παρόλο που κάτω από συνθήκες φυσιολογικές αυτό θα ήταν αδύνατο. Το αίτημα αυτό παρουσιάζεται ως δικαίωμα και μάλιστα ατομικό σχεδόν πάντα.

Όμως θα πρέπει να απαντηθεί τι γίνεται αν η εξάσκηση του αποκαλούμενου δικαιώματος έχει άμεση και καίρια επίδραση πάνω στο παιδί. Υπό κανονικές συνθήκες η απόκτηση τέκνου -πέρα από την εξυπηρέτηση της διαιώνισης που είναι η βασική φυσική ορμή και πάνω εκεί έχουν εξελιχθεί όλα τα ένστικτα των ειδών- δεν φαντάζει στους γονείς ως δικαίωμα. Είναι πέρα από κει και από τη στιγμή της απόκτησης το παιδί ή τα παιδιά γίνονται πρώτη προτεραιότητα, επικρατώντας των ατομικών δικαιωμάτων των γονιών.

Η βιολογική και ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού πρέπει να έχει μια ελάχιστη εγγυημένη ασφάλεια, όπως ορίζουν και οι νόμοι των περισοτέρων κρατών που μπορούν να κρίνουν αν οι γονείς είναι ικανοί για την επιμέλεια ή όχι. Ο όρος δικαίωμα αναιρείται όταν φτάνουμε σε θέματα όπως τα παιδιά και είναι από τα θέματα όπου ο ατομικισμός που κυριαρχεί ως έννοια στο επίκεντρο του πολιτισμού μας υποχωρεί. Αυτό δεν γίνεται μέσα από το πρίσμα ούτε της επιβίωση και ανάπτυξης του είδους ούτε μέσα από την οπτική της κοινωνικής άποψης περί οικογενείας.

Η απόφαση κινείται και στον άξονα τον ανθρωπιστικό, κατάκτηση της εποχής μας, όπου το άτομο, ακόμη και ως φορέας δικαιωμάτων δεν δύναται να υπεβαίνει την έκθεση σε κάθε λογής κινδύνους όπως ακόμη και τη διαμόρφωση υγιούς προσωπικότητας σε ένα απροστάτευτο και ανίκανο να αντιδράσει νέο άνθρωπο.

Η ηθική, ως σύνολο άγραφων κανόνων που ουσιαστικά έχουν εμπειρικά δοκιμαστεί και συμβάλλουν στην συμβίωση και συνοχή του κάθε ενός ιδιαίτερου κοινωνικού σχηματισμού μέσα στο χρόνο, πρέπει να απαντήσει σε τέτοιου είδους προβλήματα που ενσκύπτουν είτε λόγω τεχνολογίας είτε λόγω αλλαγών των κοινωνικών δομών και της εμφάνισης νέων χαρακτηριστικών, δηλαδή της κοινωνικής εξέλιξης.

Όμως οι απαντήσεις αυτές είναι αργές στην διαδικασία ενσωμάτωσης στον κώδικα κοινωνικής συμπεριφοράς. Εδώ έρχεται να απαντήσει το άτομο με τον δικό του τρόπο σκέψης στην διαδικασία διεκδίκησης δικαιωμάτων.

Είναι, κατ'αρχήν, δικαίωμα η απόκτηση παιδιού;

Υπέρ του απορρήτου στις επικοινωνίες μέσω Διαδικτύου η ΑΔΑΕ

Η ΑΔΑΕ τονίζει «όλες οι μορφές επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που πραγματοποιούνται μέσω του Διαδικτύου, αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο και από το Σύνταγμα και από τον κοινοτικό νομοθέτη» και υπενθυμίζει ότι η διάταξη περί απορρήτου του άρθρου 19 του Συνάγματος που εγγυάται ότι «το απόρρητο των επιστολών και της ελεύθερης ανταπόκρισης ή επικοινωνίας με οποιονδήποτε άλλον τρόπο είναι απόλυτα απαραβίαστο» έχει απόλυτο χαρακτήρα και δεν εξαρτάται από την έκδοση εκτελεστικού νόμου.
Όσον αφορά τα blogs, η επιστολή της ΑΔΑΕ αναφέρεται στην ήδη υπάρχουσα ελληνική νομολογία η οποία έχει αποδεχθεί ότι «το ιστολόγιο είναι μέσο επικοινωνίας αορίστου αριθμού προσώπων...» και «... το γεγονός ότι ο κάτοχος-διαχειριστής του ιστολογίου δεν υποχρεούται να χρησιμοποιεί τα αληθινά στοιχεία του αλλά δύναται να εμφανίζεται στους αναγνώστες του χρησιμοποιώντας ψευδώνυμο ούτως ώστε κανείς από τους επισκεπτόμενους το ιστολόγιό του να μη γνωρίζει την αληθινή του ταυτότητα, δεν αναιρεί τον χαρακτηρισμό του ιστολογίου ως ηλεκτρονικού εντύπου, διότι άλλωστε και στα γραπτά έντυπα παραδοσιακής μορφής είναι συνήθης η αρθρογραφία με ψευδώνυμο». http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1033659&lngDtrID=244

Τρίτη, 14 Ιουλίου 2009

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2009

Κακές παρέες


Σε διαθεσιμότητα τέθηκε αστυνομικός στην Καλαμπάκα ο οποίος επρόκειτο να φιλοξενούσε τον Παναγιώτη Βλαστό όταν θα έπαιρνε άδεια.
http://www.cosmo.gr/News/Hellas/244737.html

Επιτέλους...! Μέτρα για την πάταξη της διαφθοράς στις φυλακές


CSI Greece: Το προφίλ του Ελληναρά


Κύριε μπάτσε (αριστερά της φωτογραφίας), ο κύριος με το κράνος (πρώτο πλάνο) δεν αλλοιώνει τα χαρακτηριστικά του; (Ο νόμος βέβαια μιλά για κουκούλα και θα εξαιρείται ότι φέρει Ελληνική σημαία ή εθνόσημο)

Προσέξτε τον κύριο στο πρώτο πλάνο της φωτογραφίας. Είναι Ελληναράς και το δείχνει...

Φέρει, περήφανα βεβαίως, τη σημαία πάνω στο κράνος του. Βέβαια δεν φέρει κράνος όταν οδηγά τη μοτοσυκλέτα του (αν έχει), αυτά είναι για τους άλλους, τις κότες.

Το σωσιβιάκι στη μέση, με την κοιλίτσα που διαγράφεται κάτω από την μπλούζα δείχνει τους γυμνασμένους κωλιακούς (από το χέσιμο των κοψιδιών) το πρότυπο του ανδρός πολεμιστή που επικρατεί από την αρχαιότητα.

Επίσης προτιμά να μάχεται κεκαλυμμένος, όχι επειδή φοβάται να αποκαλύψει σε ποιά υπηρεσία εργάζεται, αλλά για να προσομοιάζει σε περικεφαλαία.

Μάχεται δε με άλλους και πίσω από την προστασία της επίσημης βίας-εξουσίας για να είναι σε φάλαγγα.

Αναρωτιέμαι αν έχει και σαγιοναρίτσα, αλλά μάλλον όχι, διότι αν χρειαστεί να οπισθοδρομήσει τρέχοντας οι σαγιονάρες δεν θα τον βοηθήσουν.

Έτοιμος πάντα για παραλία φορά το κοντομάνικό του και την βερμουδίτσα του.

Όταν δεν κρατά μολλοτωφ, κατ'εντολήν, κρατά την ποτηρούκλα με τη φραπεδιά και επιχειρηματολογεί γιατί είναι φοβερό που είναι Έλληνας.

Στο παιδί του λέει ότι ο ελληνικός πολιτισμός είναι μεγάλος, ο μεγαλύτερος, το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορεί να απαντήσει στο "γιατί μπαμπά;" και αρκείται στο : "Όταν εμεις (και αυτός μέσα) χτίζαμε Ακρόπολη αυτοί τρώγαν βατόμουρα - βρωμομετανάστες...φτού!"

Για τη Χριστίνα και τον Θοδωρή

Τ' όνομά της: Χριστίνα Κυριμοπούλου. Τσιγγανάκι δίχως γονείς, δίχως φίλους, που δεν είχε στον ήλιο μοίρα. Συνελήφθη σε ηλικία 13-14 χρονών για μικροκλοπές σε μαγαζιά. Τρόφιμα και τα λοιπά. Παρ' όλο που διαπίστωσαν πως η μικρούλα ήταν τοξικομανής, την έκλεισαν στις φυλακές ανηλίκων του Ελαιώνα.
ΣΤΑ πεντέμισι χρόνια που βρίσκεται έγκλειστη εκεί έχει κάνει πολλές απόπειρες αυτοκτονίες. Είναι σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση, αυτοτραυματίζεται συνεχώς. Στο σώμα της έχει κάνει τατουάζ που γράφουν: «μπαμπά», «μαμά»· αυτούς που δεν γνώρισε ποτέ. Της δίνουν τα ίδια ψυχοφάρμακα απ' το 2003. Της τα 'χε γράψει ένας ψυχίατρος που την εξέτασε τότε στο Νταού Πεντέλης. Τώρα τη στέλνουν στις σκληρές και αποκλεισμένες απ' τον υπόλοιπο κόσμο φυλακές των Διαβατών. Αν μεταφερθεί εκεί, κάποιο πρωί θα βρεθεί στο κελί της νεκρή.
...

ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Θοδωρής Ηλιόπουλος. Δούλευε ντιλίβερι στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, τη Χαλκίδα. Ενα εργατικό παιδί, σεμνό, αξιοπρεπές και σοβαρό. Απ' αυτά που κάποιοι αποκαλούν υποτιμητικά «παπιά». Τον συνέλαβαν στα γεγονότα του Δεκεμβρίου στην Ακαδημίας. Μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες και στους ρεπόρτερ των ραδιοσταθμών, που επιβεβαιώνουν αυτό που δήλωσε ο Θοδωρής απ' την αρχή: ότι δεν συμμετείχε στα γεγονότα αλλά είχε ραντεβού με την παρέα του εκεί.
....

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=13/07/2009&s=edw-radio-e
Με τον ΑΝΔΡΕΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ

Κουτσοί, στραβοί και ξυρισμένοι στον Αγ. Παντελεήμωνα...!


Back in black


Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2009

Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2009

Βέλε φωτιά σ'ότι σε καίει σ'ότι σου τρώει την ψυχή...

Ξεκίνησαν τα συγχαρητήρια ...

Να συγχαρούμε την Ελλάδα και ιδιαιτέρως τον κο Σανιδά για την γνωμοδότησή του που αφορά τα blogs. Ο διάβολος της τεχνολογίας και όλα όσα προωθεί -ειδικά ο ελεύθερος λόγος και η διακίνηση ιδεών - θα νικηθεί. Οι ηγεσίες μας έχουν κοινή νοοτροπία και σκοπούς.

Συνολικές προβολές σελίδας